Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

"...ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ" , ΣΤΑΘΗ ΜΟΥ



    Στάθη μου, ομορφάαααααααααντρα μου , επειδή θεωρώ βεβαιον ότι "θα ξανασώσεις την πατρίδα" ψηφίζοντας " με χερια, με πόδια και με γλώσσα" οικονομολόγε της Κραϊόβας Ρουμανίας (του κώλου δηλαδή, αλλά τελος πάντων), τους Εφαρμοστικούς του Μνημονίου Νόμους ... πάρτα προκαταβολικά , μην στα χρωστάω ...

 Ολα κι όλα μορφωνιέ μου, δεν θέλω υποχρεώσεις , το καθήκον σου το έκανες πρεπει να πληρωθείς ...

 ... α  Στάθη μου και τα ρέστα δικά σου !!!

10 σχόλια:

  1. Ρε Ιακχε, άσχετο αλλά πές μας τι γίνεται με τις μπαλαρίνες της ΝΟΔΕ; Τρέχουν ακόμη πίσω από τον Δημοσθένη της Τζουμαγιάς ( κάτω Τζουμαγίας , το τονίζω) ΣΑΛΙΑΣ Ο Β'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιος στον κορακα ειναι αυτος ο Δημοσθενης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗ ΕΙΝΑΙ?????????????????ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ???ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ!!!ΤΟΣΗ ΕΜΜΟΝΗ???ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΝΗ!!!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημοσθενης.Θεωρείται ο περιφημότερος ρήτορας της αρχαιότητας και όλων των εποχών, μαθητής του Ισοκράτη και του Ισαίου. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 384 και πέθανε αυτοκτονώντας το 322 π.Χ. ΣΑΛΙΑΣ525

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΙΑΚΧΕ
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΟΞΩ
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΓΚ..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΠΑ..
    ΤΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΡΕ ΙΑΚΧΕ?
    ΠΟΣΟΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ?
    ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΠΕΙΝ ΙΑΚΧΟ, ΣΕ ΙΕΧΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ...
    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ Γ ΕΧΟΝΤΕς ΟΛΙΓΟΝ ΕΣΤΩ ΝΟΥ...(ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙς ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗ..ΕΤΣΙ?)
    ΑΛΛΑ...ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ...
    ΒΑΖΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΖΕΛΕΠΗ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΛΕΙΨΙΜΟ Κ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗ ΜΕ ΜΟΥΝΤΖΕΣ!
    ΤΙ ΚΑΡΑΓΙΚΟΖΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...ΚΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΤΙ "ΠΟΛΕΜΕΣ" ΚΑΠΟΙΟΥς ...ΣΕ ΓΕΛΑΣΑΝΕ..
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΝ ...ΣΟΥ ΔΩΣΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ Ο ΤΖΕΛΠΕΗΣ...ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΤΕ...
    ΜΙΧΑΛΗ ΔΙΑΨΕΥΣΥΤΟ....ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οκ οκ οκ..Μ επεισες..ΙΑΚΧΕ!
    Τζελεπη θα ψηφισω "δαγκωτο"...(ή εχεις κ καναν αλλον κρυφο? Πες μου να ξερω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχουμε και υφυπουργό που ψηφίζει με τα μπούνια ρεεεεεεεεε . Δεν θέλετε να ασχοληθείτε μαζί του!!! Ή μήπως δεν ασχολείστε γιατι ήδη είναι ξεγραμμένος απο τον νομό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..ΕΚΕΊΝΗ ΤΉΝ ΣΧΟΛΉ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΤΕ ΠΡΟΤΙΘΕΣΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΕΙΣ;;;;..ΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ