Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

ΔΗΜHΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ... ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ

ΤΣΙΠΡΑ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ , ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ & ΣΙΑ ... 
ΓΙΑΥΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ !!! 
 
ΜΗΝ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ


 


Στήνει... Θερμοπύλες υπέρ της πατρίδας, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος! Σαν γνήσιος Σπαρτιάτης, ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού και ο μεγαλύτερος φαρμακοβιομήχανος της χώρας, στήνει....τοίχος κατά της παγκοσμιοποίησης και "πυροβολεί" κατά ριπάς το σύστημα. Όλοι οι Έλληνες, έχουν ταχθεί μαζικά στο πλευρό του! Μην σταματάς άξιε Δημήτρη #Μολών_Λαβέ 💪🇬🇷 Το εξαιρετικό βίντεο ανήκει ολοκληρωτικα και μόνο στο κανάλι: NOIAZOMAΙ

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Ο ''ΕΘΝΑΡΧΗΣ'' ΤΑ ''ΜΠΟΥΡΣΟΥΚΙΑ'' ΚΑΙ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ


ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΑΤΥΧΗΣ Η ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΑΙΩΝ



Ποιος νομίζεις ότι είσαι βρε π@παρα Καλαφάτη που ήρθες μας πεις ότι πρέπει να εμβολιαστούν οι Σερραίοι

Ντροπή και για τους παρακαθήμενους , τα μανουάλια του Τζιτζικώστα που σε ανέχθηκαν όταν απο τα 139 εκατομμύρια ευρώ που διατέθηκαν για την ενίσχυση επιχειρήσεων στην Κεντρική Μακεδονία στα Σέρρας έφθασαν μονο 830 εκατομμύρια

''όξω πούστη απ' την παράγκα'' που έλεγε και η αείμνηστη Μαλβινα Κάραλη

Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

Η ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

           ΒΑΡΥ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ



  
... και από την νεκρική του κλίνη ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ''ξεσκέπασε'' την πολιτική υποκρισία των θρασύτατων ''τεθλημένων φίλων του''


Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΔΗΜΟΤΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ !!!

          ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ κ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΗΡΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ;;;



ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ , ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΜΕΣ ;;;



Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

ΓΕΜΗΣΕ ΜΑΝΤΗΛΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ...

              ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ''ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΑΣΥΛΟ'' ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΙΖΑΝ ΑΣΚΟΠΩΣ ΣΤΑ ΣΕΡΡΑΣ ... ΕΝΩ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΙΝΑ

 

Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

''18 ΙΟΥΝΙΟΥ 1963'' ... Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ

Η ΑΤΑΚΤΟΣ ΦΥΓΗ ΕΝΟΣ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ''ΕΘΝΑΡΧΗ'' 

Την επομένη της φυγής εκυκλοφόρησε με το πρωτοσέλιδο του Μποστ, η εφημερίδα "Ελευθερία" έγραφε στην πρώτη σελίδα: "Ο κ. Καραμανλής ώχετο απιών" και συμπλήρωνε ότι είχε αναχωρήσει με το ψευδώνυμο "Τριανταφυλλίδης" και είχε επιβιβαστεί στο αεροπλάνο "με λυγμούς". Στο κύριο άρθρο της, η εφημερίδα θριαμβολογούσε: "Εξήλθε χθες του δημοσίου βίου από την θύραν της υπηρεσίας όπως ακριβώς είχε εισέλθη. Υπήρξεν ηγέτης διά της δοτής εξουσίας. Αυτή, με τα “παραφερνάλιά” της, του έδωσεν ανάστημα. Η απώλειά της τον συνέτριψε".

Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΚΟΥΕΙ ;

 ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

ΣΕ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΕΡΡΕΣ;;;;


ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΙΩΝΟΒΙΕΣ ΕΛΙΕΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ''ΕΞΥΠΝΑ'' ΥΔΡΟΜΕΤΡΑ 
ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ...

Χωρίς να προηγηθεί καμιά διαβούλευση ο ΟΣΕ προχωρεί στην έγκριση ΜΠΕ για χάραξη νέας σύγχρονης ηλεκτροκινούμενης γραμμής μεταξύ Θεσσαλονίκης και Καβάλας μέσω Ασπροβάλτας και Αμφίπολης, ενώ μία νέα χάραξη μέσω Σερρών και Δράμας έχει τα ίδια ακριβώς χιλιόμετρα

Η μελέτη αφήνει εκτός του νέου σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκης Αλεξανδρούπολης δύο μεγάλα αστικά κέντρα τις Σέρρες και τη Δράμα με την δεύτερη να υποφέρει για χρόνια στον τομέα των χερσαίων μεταφορών ενώ οι μεταφορικές ανάγκες της περιοχής λόγω των εξαγωγών μεγάλων ποσοτήτων μαρμάρου είναι τεράστιες.
Η νέα χάραξη δεν γίνεται τυχαία, στοχεύει στον αποκλεισμό του λιμένα της Καβάλας από την απ’ ευθείας σύνδεση της με την βαλκανική ενδοχώρα. Με τη Νέα χάραξη η Καβάλα θα συνδέεται με τα παρευξείνια και τα παραδουνάβια λιμάνια μέσω Θεσσαλονίκης ή μέσω Αλεξανδρούπολης. (Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι) !!!!
Είναι ξεκάθαρο ότι εκτός των άλλων η νέα χάραξη εξυπηρετεί την ευρύτερη άτυπη βιομηχανική περιοχή της Θεσσαλονίκης μεταξύ Λαγκαδά και Καβαλαρίου καθώς και τα τουριστικά θέρετρα του Σταυρού, της Ασπροβάλτας και των Βρασνών.
Η καταστροφική αυτή εξέλιξη συμβαίνει μάλιστα όταν υπουργός μεταφορών είναι ο Σερραίος Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής ο οποίος δεν σταμάτησε τις ορέξεις των οικονομικών κύκλων που απεργάσθηκαν τον αποκλεισμό της Δράμας και των Σερρών, υπονόμευσαν το μέλλον του δεύτερου βαθύτερου λιμανιού της χώρας και ανακόπτουν τη δυναμική που θα αναπτυσσόταν με μία γρήγορη σιδηροδρομική σύνδεση όλων των πόλεων της ΒΑ Ελλάδας (Σέρρες-Δράμα- Καβάλα-Ξάνθη-Κομοτηνή-Αλεξανδρούπολη).


Στη διαβούλευση που πραγματοποιείται για την ΜΠΕ της νέας χάραξης προχώρησα στην ανάρτηση του παρακάτω κειμένου στη σχετική σελίδα του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου πεπεισμένος ότι θα την γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.
ΜΟΝΟ μία συντονισμένη και ενωτική κινητοποίηση όλων των δημοσίων προσώπων, φορέων και πολιτών της Περιφέρειας μας θα αποτρέψουν το έγκλημα που ετοιμάζεται να συντελεστεί.
Τρομάζω με την ιδέα ότι στη Δράμα θα μείνει μόνο το Σιδηροδρομικό Μουσείο!!!!
Υ.Γ. Όσοι θέλουν να λάβουν γνώση της ΜΠΕ και δεν έχουν πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο μπορούν να μας στείλουν ένα email στο anenopro@gmail.com και να μας το ζητήσουν. Θα έχουν όλο το πακέτο με wetransfer λόγω όγκου, άμεσα σε λίγες ώρες!


Η ανάρτηση μου έχει ως εξής:
ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ

Σχόλια – Παρατηρήσεις
Η χάραξη του ανατολικού κλάδου της Σιδηροδρομικής Εγνατίας (τμήμα Θεσσαλονίκης – Νέας Καρβάλης) όπως προτείνεται από τον ΟΣΕ, θα είναι καταστροφική για το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας και υπονομεύει το αναπτυξιακό μέλλον όλων των πόλεων της ΒΑ Ελλάδας, με θύματα κυρίως τις Σέρρες, τη Δράμα και την Καβάλα.
Η προτεινόμενη χάραξη μέσω Αμφίπολης και όχι μέσω Σερρών – Δράμας (με νέα χάραξη) αποκόπτει το λιμάνι της Καβάλας με απ’ ευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Ανατολική Βαλκανική Ενδοχώρα.
Η έναρξη του ανατολικού κλάδου της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αρχίζει από τον Σιδ. Σταθμό της Νέας Φιλαδέλφειας, στο 21ο σιδηροδρομικό χιλιόμετρο της υφιστάμενης γραμμής Θεσσαλονίκης Κιλκίς και φτάνει στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας διανύοντας μια διαδρομή 155 χιλιομέτρων, νοτίως του των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη. Η προτεινόμενη γραμμή διέρχεται από τα Μακεδονικά Τέμπη, τις εκβολές του Στρυμόνα, την Αμφίπολη, την Πιερία Κοιλάδα και καταλήγει στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Στην συνέχεια με σήραγγες φτάνει στη Νέα Καρβάλη.
Εάν η χάραξη γίνει μέσω Σερρών – Δράμας και κατέληγε στον Αμυγδαλεώνα (με νέα χάραξη και όχι την υφιστάμενη από το 1897 που κατασκευάστηκε από την τότε Οθωμανική διοίκηση), τα χιλιόμετρα είναι ακριβώς τα ίδια, 155, ενώ μέχρι τη Νέα Καρβάλη είναι 173 και με τα δύο σενάρια.
Η διέλευση μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής από Σέρρες και Δράμα έχει τεράστια συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την πρόταση του ΟΣΕ διότι:
1. Συνδέει με ένα σύγχρονο και γρήγορο σιδηροδρομικό μέσον έξι, δηλαδή όλα, τα αστικά κέντρα της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη), μεταξύ τους και με το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αυτό προσδίδει μεγάλη προστιθέμενη αξία στο αναπτυξιακό μέλλον όλης της ΒΑ Ελλάδας. Επίσης δίνει τη δυνατότητα της άμεσης σύνδεσης όλων των πόλεων της ΒΑ Ελλάδας και της Θεσσαλονίκης βεβαίως, με τη ανατολικά Βαλκάνια , αλλά και την Κωνσταντινούπολη.
2. Συνδέει άμεσα το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας, που έχει μεγάλο βάθος και με επέκταση του προσήνεμου μόλου της μπορεί να δεχθεί καράβια SUEZ MAX-μόνο αυτό εκτός του Πειραϊκά σε όλη την Ελλάδα- με την Βαλκανική Ενδοχώρα μέσω Σερρών – Προμαχώνα. Μελλοντικά και εφ’ όσον συνδεθεί και η Κομοτηνή με την Βουλγαρική κωμόπολη Ποντκόβα με γραμμή μήκους 40 περίπου χιλ., η Καβάλα θα αποκτήσει και δεύτερη απ’ ευθείας Σιδηροδρομική σύνδεση με τα ανατολικά Βαλκάνια και τα Παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια. Με την υπό διαβούλευση πρόταση του ΟΣΕ, το λιμάνι της Καβάλας συνδέεται με τα Βαλκάνια είτε μέσω Θεσ/νίκης, είτε μέσω Αλεξ/πολης.
3. Οι Σέρρες και η Δράμα έχουν ανάγκη από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο με το οποίο θα διευκολυνθεί η διακίνηση και η διάθεση των παραγόμενων προϊόντων τους. Όπως είναι γνωστό οι Σέρρες έχουν μια ανθούσα βιομηχανία μεταποίησης αγροτικών προϊόντων και όχι μόνο και η Δράμα είναι ο τόπος που εξάγει τα περισσότερα μάρμαρα της Ελλάδας με το οδικό κόστος μεταφοράς να ανέρχεται σε 600€ / όγκο μαρμάρου. Επίσης μια σύνδεση της Δράμας με ένα Σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο θα την έβγαζε από την απομόνωση που για δεκαετίες υποφέρει, εφόσον και οι οδικές υποδομές δεν βελτιώνονται με τους ρυθμούς που θα έπρεπε.
4. Η χάραξη μέσω Σερρών – Δράμας θα είχε μικρότερο κόστος λόγω της δυνατότητας χρησιμοποίησης σημαντικού αριθμού χιλιομέτρων από την υφιστάμενη χάραξη, όπου υπάρχουν πεδινά τμήματα και ευθείες διαδρομές. Στα τμήματα αυτά μπορεί να μην χρησιμοποιηθεί η υφιστάμενη υποδομή και επιδομή, αλλά, ο χώρος. Θα υπάρξουν δηλαδή λιγότερες απαλλοτριώσεις και λιγότερη κατάληψη καλλιεργούμενης γεωργικής γης ή φυσικού περιβάλλοντος.
Η χάραξη μέσω Αμφίπολης, εκτός από αντιαναπτυξιακή και καταστροφική για το μέλλον της Β.Α. Ελλάδας προσβλέποντας ουσιαστικά στην διευκόλυνση και την αναπτυξιακή ώθηση περιοχών του Νομού Θεσσαλονίκης, όπως οι περιοχές Λαγκαδά, Αγίου Βασιλείου, Ασπροβάλτας και Βρασνών, θα έχει καταστροφικές συνέπειες τόσο στο φυσικό όσο και στο ανθρωπογενές περιβάλλον με δεδομένο ότι διέρχεται από δεκαεννέα (19) αρχαιολογικούς χώρους μεταξύ των οποίων και την Αμφίπολη και πέντε (5) περιοχές NATURA, υψηλής προστασίας όπως οι οικότοποι Κορώνειας, Βόλβης, τα Μακεδονικά Τέμπη, οι εκβολές του Στρυμόνα και η Πιερία Κοιλάδα, τόπος ιστορικός και υψηλής παραγωγικότητας, από όπου θα αφαιρέσει και σημαντική γεωργική γη.
Επιπρόσθετα, η μελέτη πρέπει να κριθεί απορριπτέα διότι:
α) Δεν προβλέπεται η άμεση σύνδεση με το λιμάνι της Νέας Καρβάλης και δεν «κουμπώνει» με την εκπονούμενη εδώ και 20 χρόνια μελέτη Νέας Καρβάλης – Τοξοτών.
β) Δεν προβλέπει διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, όπως απαιτεί και η Ευρωπαική Ενωση, που θα αναπτύσσονται ταχύτητες και πάνω από 200 χιλ./ώρα με προοπτική της διασύνδεσης της γραμμής αυτής και με το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο, για να μιλάμε όχι μόνο για την σύνδεση των λιμανιών της ΒΑ Ελλάδας με τα Παρευξείνια λιμάνια, αλλά και με την Κων/πολη.
Σημειώνεται επίσης ότι κανένας προγραμματισμός ούτε εθνικός ούτε ευρωπαϊκός δεν υπάρχει για την διασύνδεση του Ορμενίου / Svilegrad με το Burgaz.
Η πρόσβαση στα Παρευξείνια Βουλγαρικά λιμάνια γίνεται μέσω Προμαχώνα/ Σόφιας, ή μέσω Dimitrovgrad / Stara Zagora. Τo Dimitrovgrad βρίσκεται 130 χιλιόμετρα βόρεια της Κομοτηνής και μια σύνδεση του Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου με το Βουλγαρικό που είναι ήδη ηλεκτροκίνητο, στο ύψος της Κομοτηνής, θα απλοποιούσε τα πράγματα ακόμη περισσότερο.
Όταν μελετάμε ένα νέο σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα μας σε διασυνοριακές περιοχές, πρέπει να έχουμε άριστη γνώση των δικτύων, αλλά και του προγραμματισμού των γειτονικών χωρών και πρωτίστως πρέπει να μας απασχολούν τα σημεία σύνδεσης των δικτύων καθώς και το προσδοκώμενο μεταφορικό έργο στο εσωτερικό και το εξωτερικό προς όφελος της χώρας μας, του συνόλου των κατοίκων της περιοχής διέλευσης, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα χρηματοδοτήσει το έργο.

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

ΑΚΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ ... Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ 🤣🤣🤣

  ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ...  


''έβαλε ο διαβολάκος την ουρά του πάλι ...'' θα έλεγε τώρα η θεία μου η Ελπινίκη

ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ : Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΑΚΙΡΗΣ - ΠΙΛΟΤΟΣ

     ΣΤΥΓΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ, ΘΕΑΤΡΙΝΟΣ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΟ KAI ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ 


ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΕΓΛΗΜΑ 
ΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΪΜΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ

#justiceforKarolain 

Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΕΥΠΡΟΣΗΓΟΡΩΝ ΔΩΡΗΤΩΝ ... ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΤΡΙΩΔΙΟ

  ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΗ ΓΝΩΤΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ΤΙ ΠΟΙΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ" ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ ΒΛΑΧΟMΠΑΡΟΚ  ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ... ΚΟΡΟΪΔΟ ΡΩΜΙΕ !!!


ΧΡ

           ΜΟΝΟ Η ΞΥΝΗ ΔΙΕΘΕΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΞ ΙΔΙΩΝ , ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ''ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΑΝ'' ΔΙΟΤΙ ΣΚΟΡΠΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ , ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ !!!


         TA ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΛΙΚΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΤΑΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ , ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΑΦΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ''ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ'' ΤΩΝ ΤΙΜΗΘΕΝΤΩΝ

Ο ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΥΣΑΦΗΣ ''ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΑΝ'' ΔΙΟΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ !!!!

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΔΕΥΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ;  ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΗΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ; 

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΩΔΙΕΣ : O ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...

 ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ...


ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΕΡΩΤΩΝΤΩΝ FACEBOOKαδων ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ


Αυτός ο παραλογισμός και η παρωδία των βουλευτάδων να πηγαιοέρχονται με ερωτήσεις στην βουλή κυρίως επι πιασάρικων θεμάτων και να θεωρείται ότι ασκούν κοινοβουλευτικό έργο πρέπει επι τέλους να σταματήσει. Να σταματήσει διότι τίποτε δεν προσφέρει και κοροϊδεύουν τον κόσμο. ''3ος ήρθε ο Μπούμπας" ε και; Αν ερχόταν πρώτος τι θα γινόταν. Τίποτα !!! Και τι έγινε που έκανε πρώτος ο Σύριζα με ένα τσούρμο βουλευτών του ; Απολύτως τίποτα !!!

Εκείνο που έχει την σημασία του είναι , ότι οι ''ερωτώντες βουλευτές'' παραμένουν ερωτώντες ... διότι ποτέ δεν δημοσιεύουν την απάντηση της Κυβέρνησης , αν λαμβάνουν και απάντηση για να κρίνει ο νοήμων λαός τι σόϊ κοινοβουλευτικό έργο παράγουν. 

Περιμένω λοιπόν να γίνει η αρχή με τους τρεις μουσαφήρηδες βουλευτές Σερρών ... να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκκος 



Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΝΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ (video)

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑ ...


 ...ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΤΗΣ 8ης ΜΑΪΟΥ 1821 ΩΣ ΤΟΠΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΜΝΗΜΗΣ !!!!

 
Η πρόταση της Αριάδνης Παπαφωτίου αγνοήθηκε προκλητικά από το σύνολο των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, ουδείς προβληματίστηκε έστω και ο ανεκδιήγητος Πρόεδρος από την βιασύνη του να διεκπεραιώσει κατάπτυστη πρόταση ενός ανεπαρκούς Δημάρχου, είναι προφανές ότι ''... ήταν απών από την αίθουσα''  αφού μετά την τοποθέτηση της Παπαφωτίου ακούγεται στο βίντεο να λέει " ... ωραία εγκρίνεται ομόφωνα από το σώμα ; ομόφωνα ... , '' για να προκαλέσει την αντίδραση της τελευταίας και να διορθώσει την γκάφα ολκής που έκανε και να πει "πολύ ωραία, εγκρίνεται κατά πλειοψηφία'' ...

Αυτή είναι η αβάσταχτη ελαφρότητα της ''παιδικής χαράς'' που ακούει στο όνομα ''ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΕΡΡΑΙΩΝ'' και όλοι μας βιώνουμε.

Αγαπητοί μου αναγνώστες καταλάβατε τώρα με τι "μπουρσούκια" έχουμε μπλέξει στο Καραναλιστάν , κατά την γνωστή ρήση του "ΕΘΝΑΡΧΗ" ;


ΓΙΑΥΤΟ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΩΝ ''ΣΟΦΩΝ'' ΠΑΠ@ΡΟΛΟΓΩΝ

 AYTH EINAI Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ



Σάββατο 1 Μαΐου 2021

ΕΠΙΜΕΝΕΙ Η ΑΡΙΑΔΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΔΗΣ GATE ... (video)

... H ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

ΚΕΔΗΣ :  Διαψεύδουν την Πρόεδρο μέλη του ΔΣ 

Στοιχειοθετείται ΑΛΛΟΙΩΣΗ εγγράφου?

------------------------------------------------------------------- 

Παρακάτω, απόσπασμα συνέντευξης (διάρκεια video 4,5 min) και το κείμενο της Ερώτησης που κατέθεσε η επικεφαλής της ΔΥΝΑΜΗΣ. ======================================== 

Προς την Πρόεδρο της ΚΕΔΗΣ

 Σέρρες 26/4/2021

 ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΧΑΤΖΗΛΙΑ 

Σχετικά με την κατ' εξακολούθηση αλλαγή της Απόφασης του ΔΣ της ΚΕΔΗΣ στην Διαύγεια, χωρίς ενημέρωση των μελών του.

Πρόεδρε,

Στις 31/3/2021 με γραπτή μου Ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ζήτησα ανάμεσα σε άλλα την γραπτή απάντηση του Δημάρχου στο παρακάτω ερώτημα: 

--«Γνωρίζατε και εγκρίνατε την ενέργεια της Προέδρου της ΚΕΔΗΣ να αλλάξει κατά βούληση και χωρίς ενημέρωση και έγκριση του ΔΣ την Απόφαση αυτή, κατά τίτλο και περιεχόμενο ΤΡΕΙΣ συνεχόμενες φορές, ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ την αρχική?». 

Στις 21/4/2021 με έγγραφό σας προς εμένα, απαντάτε αντί του Δημάρχου στο συγκεκριμένο ερώτημά μου ως εξής (σελ.11): --«Σίγουρα μέσα στον αναβρασμό της προετοιμασίας για την υποβολή μιας απαιτητικής ευρωπαϊκής πρότασης, έγιναν εκ παραδρομής λεκτικές αστοχίες, οι οποίες με ψυχραιμία στην πορεία διορθώθηκαν, με τη σύμφωνη γνώμη των μελών που ψήφισαν θετικά, όπως φαίνεται και στην τελευταία ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ της απόφασης».

ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ: Α) στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της ΚΕΔΗΣ (26/4/’21) ΚΑΝΕΝΑ μέλος του ΔΣ δεν επιβεβαίωσε τον ισχυρισμό σας ότι ενημερώθηκε και συμφώνησε και Β) εσείς ΑΡΝΗΘΗΚΑΤΕ να μου απαντήσετε προφορικά ενώπιον του ΔΣ παραπέμποντας με σε γραπτή απάντηση που ΘΑ δώσετε καθώς και σε απάντηση που ΘΑ εκδώσει η Αποκεντρωμένη στην Αναφορά που της κατέθεσα στις 2/4/2021 

ΕΡΩΤΑΣΘΕ: 

  • 1) Ποιά μέλη του ΔΣ ενημερώσατε, πότε και με ποιόν τρόπο? 
  • 2) Ποιά μέλη του ΔΣ συναίνεσαν στις αλλαγές που κάνατε στο κείμενο της Απόφασης στην Διαύγεια?
  • 3) Για ποιό λόγο δεν ενημερώσατε κι εμένα ώστε να συναινέσω ή όχι ανάλογα? 4) Για ποιόν λόγο αναφερθήκατε σε Απόφαση της Αποκεντρωμένης που ΔΕΝ ΕΛΗΦΘΗ ακόμη? Την γνωρίζετε ΠΡΙΝ εκδοθεί και με ποιόν τρόπο? 
  • ---------------------------------------------------------------  Παρακαλώ να μου δοθούν τα ηχογραφημένα Πρακτικά της συνεδρίασης στις 26/4/2021                                    
  •  Ευχαριστώ -  Αριάδνη Παπαφωτίου, Μέλος ΔΣ ΚΕΔΗΣ 

         KΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Η ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΠΑΓΩΤΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΧΡΥΣΑΦΗ

Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

ΤΑ ''ΔΕΥΤΕΡΑ'' 450 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟΥ ''ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ'' ΤΟΥ ΥΠ.ΕΣ. 

 

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΗΤΕΥΣΗΣ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΟΠΩΤΑ 

- ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ;

- ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΛΑΜΣ ΩΣ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟΥ;

Η πρόταση των πέντε, για την χρηματοδότηση των υποδομών του αυτοκινητοδρομίου με τις 450.000 ευρώ που εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Εσωτερικών  είναι το αυτονόητο προς την τήρηση της νομιμότητας  αλλά λάθος η προσέγγιση.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ 5 ΑΛΛΑ 450 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ , ΑΦΟΥ ΗΔΗ  ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ

Εφόσον ο Δήμος Σερρών δικαιώθηκε στην έφεσή του από την Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου που έκρινε ότι ήταν νόμιμη η χρηματοδότηση του Αυτοκινητοδρομίου από την ΣΑΤΑ που πραγματοποίησε η Δημοτική Αρχή Αγγελίδη, τα χρήματα αυτά προορίζονται για το Αυτοκινητοδρόμιο , επομένως και η νέα  χρηματοδότηση των 450.000 ευρώ από το Υπουργείο Εσωτερικών εφόσον και αυτή εγκρίθηκε για το Αυτοκινητοδρόμιο από αυτό και μονο αποκλειστικά μπορεί να απορροφηθεί. 

Αν ο Δήμαρχος ονειρεύεται να ''κάνει ζουμπούλια και πανσέδες'' τα 450.000 χιλιάρικα είναι βαθιά νυχτωμένος.

Πέραν των τοποθετήσεων των δημοτικών παρατάξεων η αποκλειστική ευθύνη  ανήκει στο Δ.Σ. της ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΑΕ  και στους μετόχους της που υπέχουν υποχρέωση πίστεως έναντι της εταιρείας και υποχρεούνται να διασφαλίζουν τα συμφέροντα αυτής.


 Υ.Γ.  Γούνα , μην ακούς μόνο Ρέμο, άκου και αυτά , μην τρέχουμε πάλι όπως με τα 112.000 € του Περούκα με τον Αθλητικό Οργανισμό


Η ΠΛΕΟΝ ''ΑΧΡΗΣΤΗ'' ΔΟΜΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

    ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΕΡΡΩΝ :

 "ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙΕΙ Η ΛΑΜΠΑ''

                    

          ΟΙ ΜΑΖΟΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Άβουλοι , ανύπαρκτοι, άσχετοι  και τραγικοί αντάμα. Ένα τσούρμο φυγόμαχων Δημοσίων Υπαλλήλων στην πλειοψηφία τους που ενεπλάκησαν υπό την αιγίδα πολιτικών γραφείων στην πολιτική για να αποφύγουν να υπηρετήσουν στις οργανικές τους θέσεις για να παραμείνουν και να βολοδέρνουν στα Σέρρας, ενώ ζημιώνουν τον Σερραίο Δημότη και το Δημόσιο συμφέρον. Υποχείρια ενός τραγικού και απαράδεκτου με εμφανή κόμπλεξ και ανασφάλειες Δημάρχου. Πλήρης απόδειξη η παραπάνω δράση τους καθ' υπόδειξη του ανεπαρκούς Δημάρχου μας, ντελιβεράδες παιχνιδιών και δώρων για επικοινωνιακούς λόγους. Δεν λέω καλή φαντάζει η κίνηση αλλά δεν είναι αυτά τα καθήκοντα τους , είναι πολύ σοβαρότερα και δεν τα ασκούν ... και όταν χρειάστηκε να τα ασκήσουν δεν ήξεραν τι ψήφιζαν , όπως στην περίπτωση της παραχώρησης 45 στρεμμάτων στο Πάρκο Ομονοίας δήθεν στους  μπολσεβίκους του ΜΓΣ Πανσερραϊκό αλλά στην ουσία στην νέα ΠΑΕ οπερέτα των 30.000 ευρώ της Συνεταιριστικής Τράπεζας , την ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ 1947


Τρίτη 27 Απριλίου 2021

ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΟΥΣΤΑΦΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΛΛΑ ΤΖΑΜΑ ΚΑΙΕΙ Η ΛΑΜΠΑ

  ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΠΩΤΑ Η ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ  ΑΝΤΙΔΡΑ 

ΟΥΔΕΙΣ ΕΚ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΗΡΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

Με επιστολή του ο πρώην δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης κάνει γνωστό πώς κατέθεσε αναφορά κατά του δήμου Σερρών στην Αποκεντρωμένη διοίκηση. Αφορμή όπως αναφέρει ο ίδιος είναι η άρνηση του Δήμου Σερρών να του απαντήσει στο αίτημα ενημέρωσης που κατέθεσε ζητώντας στοιχεία τα οποία αναφέρει στην επιστολή του . 


 «Θέλω να γνωστοποιήσω στους Σερραίους συμπολίτες μου, σχετικά με την μη παροχή πληροφοριών από το Δήμο Σερρών, που ζήτησα προσωπικά με αίτησή μου, για ενημέρωση μου, ως ενεργός πολίτης αλλά και ως τέως Δήμαρχος Σερρών. Ο λόγος που δημοσιοποιώ αυτό το συμβάν είναι για να μην επαναληφθεί άλλο τέτοιο απαράδεκτο περιστατικό σε βάρος συμπολιτών μας. 

 Συγκεκριμένα, ζήτησα με αίτησή μου, που κατέθεσα στις 03-03-2021 προς τη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Σερρών, να με ενημερώσουν εγγράφως σχετικά με τα κατωτέρω: 
 1) Ποια είναι τα ετήσια έσοδα από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας του έτους 2020.
 2) Ποια είναι τα προβλεπόμενα ετήσια έξοδα για το έτος 2021 στον τομέα καθαριότητας και συγκεκριμένα από: 
α) Μισθοδοσία κ.λπ. 
β) ΔΕΗ – λαμπτήρες 
γ) Τέλος ταφής ΦΟΔΣΑ 
δ) Συλλογή, μεταφορά στερεών αποβλήτων 
ε) Καύσιμα – λιπαντικά 
ζ) Συντηρήσεις οχημάτων – ανταλλακτικά 
η) Προμήθεια εξοπλισμού και αναλώσιμα καθαριότητας. 

 Την ως άνω αίτησή μου ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Σερρών κος Καρακολίδης Παναγιώτης τη διαβίβασε στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερρών με το έγγραφό του αρ.πρωτ.:7266/05-03-2021. 

 Παρά το γεγονός, ότι σύμφωνα με το νόμο (διατάξεις του ν. 2690/1999 κώδικας διοικητικής διαδικασίας όπως αναμορφώθηκε και ισχύει το άρθρο 4 αυτού), όφειλε ο Δήμος Σερρών να απαντήσει στην αίτησή μου μέσα σε προθεσμία 50 ημερών, έστω και αρνητικά, δυστυχώς δεν απαντήθηκε η αίτησή μου. Κατόπιν τούτου κατέθεσα αναφορά στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης.

Υ.Γ.  Ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος ενέχονται για παράλειψη νόμιμης οφειλόμενης ενέργειας, η οποία στρέφεται ευθέως κατά της διαφάνειας της Δημόσιας Διοίκησης η οποία δεν αντιμετωπίζεται με μια απλή αναφορά στην Αποκεντρωμένη. 


Κυριακή 25 Απριλίου 2021

O ΓΡΑΣΣΑΔΟΡΟΣ ''ΑΔΕΙΑΣΕ'' ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ

      ΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ή ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ;

          

     Aρνήθηκε να βάλει πλάτη ... μάλλον λόγω ΣΥΡΙΖΑ

ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ...

 ΣΤΕΦΑΝΕ, ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΧΟΥΪ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΠΩΤΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ




Όπως θα έλεγε και η θεία μου η Ελπινίκη , ο Στέφανος λειτουργεί .... ''σαν τα σκυλιά που κυνηγάνε μια ζωή τα αυτοκίνητα αλλά δεν τα φτάνουνε ποτέ''
 


Κυριακή 18 Απριλίου 2021

ΚΕΔΗΣ GΑΤΕ : KAΛΥΨΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΠΑΛΑΖΗ Ο ΠΟΠΩΤΑΣ

  TEΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕΤΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΙΤΗΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ


  Tραγική φιγούρα προχθές ο Δήμαρχος Σερρών στην εμφάνισή του  στην εκπομπή της Μ. Νάβαλη όταν προσπάθησε να καλύψει τα ''όργια" της προέδρου της ΚΕΔΗΣ και τις ανεπάλληλες παλινωδίες της που αφορούν το ''Χ#λιας gate'' σχετικά με την ψηφιοποίηση της ιδιωτικής συλλογής με δημοτική δαπάνη 14.000 ευρώ. 

Aντι να απαντήσει στα αμείλικτα ερωτήματα :


της κ. Παπαφωτίου , ο Πόπωτας τραύλιζε και ξεστόμισε το αμίμητο ότι το συμφωνητικό με το περίφημο άρθρο 10 που εκχωρούσε ο Δήμος Σερρών τα πνευματικά δικαιώματα της ψηφιοποίησης στον ιδιώτη, δεν ήταν ''συμφωνητικό'' αλλά προσχέδιο συμφωνητικού !!!! και εκ παραδρομής αναρτήθηκε στο ''Διαύγεια''.

Δήμαρχε , και πάλι ''πατησες τα κορδόνια σου''.

Αν όντως ήταν προσχέδιο και η Πρόεδρος της ΚΕΔΗΣ το ανάρτησε στο ''Διαύγεια'' θα έπρεπε να την έχεις στείλει από χθες σπίτι της να μαγειρεύει αστακομακαρονάδες  και λαχανοσαρμάδες , που μας ανεβάζει κάθε Κυριακή στο FaceBook ... εφόσον δεν σέβεται στο θεσμό που υπηρετεί

Είστε παιδική χαρά εσείς εκεί στην Συμμαχία και επικίνδυνοι για τον τόπο 



Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

ΒΡΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΡΟΓΕΝΝΗΤΟΥ ...

ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ , ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΑΛΑ !!!

      ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΠΟΥΓΓΙ ΤΟΥ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ; 


  Δηλαδή κατά το δημοσίευμα ο Υπουργός μοιράζει αφειδώς τον κρατικό παρά ''κατά την αυτοψία'' που πραγματοποιήσε στην Σιντική , ενώ μας θυμίζει ότι υπεγραφη και σύμβαση ποσού 1.556.000 για τη συντήρηση του οδικού άξονα Ν.Ζίχνης - Δράμας (... βολέψαμε και τους Δραμινούς) και επιπλέον αναμένουμε και τα εξαγγελθέντα προ μηνών 14.259.309,29 ευρώ που θα διατεθούν αποκλειστικά στην ΠΕ Σερρών με φορέα υλοποίησης τον ''έθνικό μας νταβατζή'' την ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ'', η οποία εισπράττει τα διόδια απο τον ελληνικό λαό. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό των κρατών -φέουδων που διαφεντεύονται απο νταβατζήδες, να πληρώνει ο λαος του τα έξοδα και η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ όχι μονο να εισπράτει τα έσοδα αλλα να διαχειρίζεται (με ποιες άγνωστες διαδικασίες άραγε ;) το δημόσιο χρήμα για την συντήρηση του οδικού δικτυου που ίδια εκμεταλλεύεται και λογικά έχει και υποχρέωση να συντηρεί. Αυτό προσταζει η κοινή λογική άλλωστε.

Υ.Γ.  Και εφόσον ετσι έχουν τα πράγματα με την διαχείρηση των κρατικών κονδυλίων τι νόημα έχει η προβολή του Σπυρόπουλου στο δημοσίευμα. Ποια η συμμετοχή του στην διαδικασία; Θα μετράει ο Παναγιώτς τα ευρώπουλα που θα δώσει ο Υπουργός στην ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ''

Κατάλαβα καλά Θεμιστοκλή ή καπου κάνω λάθος ; Παρακαλώ διορθώστε με ...

ΤΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΟΣ ΒΟΥΛΕΤΗ

ΥΠΑΡΧΩ ... ΚΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΩ


 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ... Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΓΗ