Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΡΩΤΟΥΝ ... ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ !!!



Εγώ είμαι σίγουρος για τον χελιδονοφωλιά τον Καρυπίδη ότι θα ψηφίσει τους εφαρμοστικούς για να είναι και πάλι υποψήφιος με την Ν.Δ. Διότι θεωρεί σίγουρη την επανεκλογη του ας είναι καλά οι χαχόλοι, οι γέροι πόντιοι και τα χωριατάκια που τα χειρίζεται πολύ καλά. Δεν θέλει να χάσει με τίποτα τα περίπου 10.000 ευρω τον μήνα που παίρνεικαι όπως μου είπαν η γυναίκα του είναι απασπασμένη στο γραφείο του,δεν θα δουλεύει στην υπηρεσία της με,όλα τα επακόλουθα υπερωρίες κ.λ.π και επίσης ο γιος του θα εξακολουθεί να είναι ο επιστημονικός του συνεργάτης των οποίων ο μισθός αυτών από την βουλή είναι 5000 ευρω τον μήνα. Όλα αυτά τα λεφτά είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ. Αν δεν την κάνει να μου πει κάποιος τι δουλειά θα κάνει την επομένη των εκλογών ο Καρυπίδης μάλλον θα πάει για ταμείο ανεργίας. Αν δεν ψηφίσει την μεθαυριανή μεγάλη Τρίτη τα μέτρα θα ζητήσω συγνώμη. Όσο για τον γιό του και την γυναίκα του αν δεν αληθεύουν τα παραπάνω και δεν είναι απεσπασμένη στο γραφείο του ,ούτε ο γιος του είναι επιστημονικός συνεργάτης τότε επίσης θα ζητήσω και πάλι συγνώμη. Γι αυτό Ίακχε αν γνωρίζεις κάτι σχετικό σε παρακαλώ να μου το πεις και αν αληθεύουν αυτά, δεν του έχει μιλήσει κάποιος εκτός από το νόμιμο και για το ηθικό μέρος του πράγματος ή μας έχει γραμμένους στα αρχίδια του. Εμείς πάντως εκεί θα τον γράψουμε να το ξέρει.


Από το χρήστη Ανώνυμος στις κ. ΒΟΥΛΤΣΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΕΝΑ "ΤΑΠΕΙΝΟ ΣΥΓΝΩΜΗ" στις 5:19 μμ

14 σχόλια:

  1. ΑΚΟΥΣ ΤΑΣΟΥΛΗ ΤΑ ΧΑΜΠΕΡΙΑ. ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΣΟ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΣ ΤΟ ΝΑΙ , ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΜΩΣ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΙΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΤΑΣΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕΣ...........ΦΤΑΝΕΙ.....ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ψηφοδέλτιο των Σερρών για τη ΝΔ είναι:
    πανταζης σταθης,
    πανου σωτηρια
    σπυροπουλος γιωργος
    μαμαλης σπυρος
    μασλαρινος σακης
    μηκα αγγελικη
    σφελινιωτης νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες τους δύο γίγαντες , την κ. Μαγκριώτη και τον Δημοσθένη της κάτω Τζουμαγιάς που μαζί με τον Θοδωράκη στην ηγεσία του κόμματος δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα .
      Σαπφώ
      Υ.Γ. αν διαγραφούν και οι βουλευτές τότε πάμε καβάλα στο άλογο

      Διαγραφή
  3. ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ NTV ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΒΑΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΤΕΣ . ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AN ΔΕΝ ΥΠΗΕΧΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ ΣΚΛΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ

    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ

    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΞΕΒΛΑΚΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ

    ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΠΑΤΡΙ.Δ.Α.




    ΠΙΝΟΚΙΟ

    ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ Π.Α.Ν.Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΑΚΧΕ,
    προτείνω εως 9 (εννέα) τελίτσες στο σύνολο,
    να του επιτραπεί!
    Στερητικό ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σερραίος Βουλευτής έχει απεσπασμένη την γυναίκα του και επιστημονικό συνεργάτη τον γιο του στο βουλευτικό του γραφείο;

    Διαβάζω στο blog "o iakxos"
    Εγώ είμαι σίγουρος για τον χελιδονοφωλιά τον Καρυπίδη ότι θα ψηφίσει τους εφαρμοστικούς για να είναι και πάλι υποψήφιος με την Ν.Δ. Διότι θεωρεί σίγουρη την επανεκλογη του ας είναι καλά οι χαχόλοι, οι γέροι πόντιοι και τα χωριατάκια που τα χειρίζεται πολύ καλά. Δεν θέλει να χάσει με τίποτα τα περίπου........
    10.000 ευρω τον μήνα που παίρνεικαι όπως μου είπαν η γυναίκα του είναι απασπασμένη στο γραφείο του,δεν θα δουλεύει στην υπηρεσία της με,όλα τα επακόλουθα υπερωρίες κ.λ.π και επίσης ο γιος του θα εξακολουθεί να είναι ο επιστημονικός του συνεργάτης των οποίων ο μισθός αυτών από την βουλή είναι 5000 ευρω τον μήνα. Όλα αυτά τα λεφτά είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ. Αν δεν την κάνει να μου πει κάποιος τι δουλειά θα κάνει την επομένη των εκλογών ο Καρυπίδης μάλλον θα πάει για ταμείο ανεργίας. Αν δεν ψηφίσει την μεθαυριανή μεγάλη Τρίτη τα μέτρα θα ζητήσω συγνώμη. Όσο για τον γιό του και την γυναίκα του αν δεν αληθεύουν τα παραπάνω και δεν είναι απεσπασμένη στο γραφείο του ,ούτε ο γιος του είναι επιστημονικός συνεργάτης τότε επίσης θα ζητήσω και πάλι συγνώμη. Γι αυτό Ίακχε αν γνωρίζεις κάτι σχετικό σε παρακαλώ να μου το πεις και αν αληθεύουν αυτά, δεν του έχει μιλήσει κάποιος εκτός από το νόμιμο και για το ηθικό μέρος του πράγματος ή μας έχει γραμμένους στα αρχίδια του. Εμείς πάντως εκεί θα τον γράψουμε να το ξέρει.
    Αναγνώστης Iakxosblogspot
    Αναμένουμε την απάντηση του Βουλευτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΕΛΙΔΟΝΟΦΩΛΙΑΣ.... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι τον αποκάλεσε ρε παιδιά κάποτε ο Μάκης Τριανταφυλόπουλος για τα μαλλιά του που τα γυρνάει και τα κάνει σαν χελιδονοφωλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε ίακχε εγώ έκανα ένα σχόλιο και σου έκανα μια ερώτηση αν όλα αυτά αληθεύουν και μάλλον ξέρεις αν αληθεύουν και εσύ το έκανες άρθρο χωρίς να μας λες την απάντηση. Πες την απάντηση και μην κανεις ερωτήσεις στον Καρυπίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ φίλε κουκουλοφόρε,
    Θα θελα να σ ενημερώσω ,όχι ότι δεν το γνωρίζεις, πως η δημοσίευση σου εμπεριέχει ασύστολα ψεύδη. Και εξηγώ,
    Καταρχάς, το τι θα ψηφίσω στις επικείμενες ψηφοφορίες, θα το μάθεις τη Τρίτη και τη Τετάρτη, που θα κληθούμε να ψηφίσουμε ή όχι, τους εφαρμοστικούς νόμους. Στην απόφαση μου πάντως θα οδηγηθώ με βάση το καλό για τον σερραϊκό και κατ επέκταση ελληνικό λαό. Θα θελα να σε γνωστοποιήσω , ωστόσο, πως εγώ, ο Τάσος Καριπίδης, θα ψηφίσω ναι ή όχι, δεν θ απέχω!
    Όσον αφορά τώρα, τη σύζυγο μου, είναι εφοριακός εδώ και 25 χρόνια και από το 2005 την έχω αποσπάσει στο πολιτικό μου γραφείο, όπως μου επιτρέπει ο νόμος. Μήπως είναι παράνομο; Μήπως είναι ανήθικο; Μήπως είμαι ο μοναδικός; Μήπως θα μου υποδείξεις εσύ ποιον θα επιλέξω στο στενό μου επιτελείο;
    Πάμε τώρα στους επιστημονικούς μου συνεργάτες. Με μεγάλη μου ευχαρίστηση θα σου παραδώσω τα στοιχεία όλων των συνεργατών μου, αρκεί να επισκεφτείς το πολιτικό μου γραφείο ή να μου τα ζητήσεις επώνυμα. Κανένα από τα παιδιά μου πάντως δεν είναι, καθώς και τα δύο πραγματοποιούν τις μεταπτυχιακές τους σπουδές.
    Κλείνοντας, όπως επίσης καλά γνωρίζεις, η βουλευτική αποζημίωση, με τη συνοδεία των προνομίων της, έχει μειωθεί κατά 50%. Αλλά είναι ένα θέμα για το οποίο δεν θέλω να μιλήσω περεταίρω, σε μια ενδεχόμενη επίσκεψη σου, για την οποία όπως είπα θα χαρώ πολύ, θα σου παραδώσω την αναλυτική μου μισθοδοσία από το ελληνικό κοινοβούλιο.
    Υ.Γ 1. Από το 1994 που εξελέγην Νομάρχης Σερρών, μέχρι και σήμερα που είμαι Βουλευτής, έχω χαρίσει στο ελληνικό κράτος, μισθούς και συντάξιμα χρόνια,20 ετών, καθώς δεν απεδέχθη τον διορισμό μου ως καθηγητής. Θα μπορούσα δηλαδή με λίγα λόγια, να χω διπλό μισθό, όπως η πλειοψηφία των αιρετών. Γνωρίζεις κάποιον άλλον να χει κάνει κάτι ανάλογο; Δεν ζητάω τα εύσημα σου, αλλά όχι και να καυτηριάζεται το γεγονός ότι μετά την ενασχόληση μου με τη πολιτική, θα πάω σπίτι μου!
    Υ.Γ2. Σε περίπτωση που έχετε να καταγγείλετε ή να ρωτήσετε κάτι, μπορείτε να το κάνετε επώνυμα. Δεν έχω να κρύψω κάτι, δεν φοβάμαι κανέναν και τίποτα. 20 χρόνια στη πολιτική μου καριέρα, κανείς δεν βρέθηκε να μου προσάψει το παραμικρό. Σε ανώνυμο σχόλιο, δημοσίευμα ή ανάρτηση δεν υπάρχει περίπτωση να ξανααπαντήσω.
    Υ.Γ3. Καταλαβαίνω ότι στη προεκλογική περίοδο ,που άτυπα τουλάχιστον, έχουμε εισέλθει, θ ακουστούν και θα ειπωθούν πολλά. Για τον λόγο αυτό, θα θελα να σας γνωστοποιήσω, ότι επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να απαντάω σε κάθε είδους κακοήθεια, αλλά και σε στημένα-πληρωμένα ρεπορτάζ, δημοσιεύματα και αναρτήσεις, προειδοποιώ τους αγαπητούς «φίλους» ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμο δικαίωμα μου, σε περίπτωση συκοφαντικής δυσφήμισης.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
    Αναστάσιος Καριπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ