ANΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ... Στην ελληνική μυθολογία ο `Ιακχος είναι ο θεός που οδηγεί την πορεία των μυημένων προς τα Ελευσίνια Μυστήρια. Ο Ίακχος ήταν ο «αρχηγέτης» των Μυστηρίων αυτών. Αναφέρεται ως γιος της θεάς Δήμητρας και του Ιασίωνα ή του Κελεού ή του θεού Διονύσου. Επίσης, θεωρούσαν τον Ίακχο ως γιο της Περσεφόνης ή ακόμα και σύζυγο της Δήμητρας.
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014
5 σχόλια:
* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "
* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "
* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...
e-mail : iakxos.com@gmail.com,
ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι 14 χρονια δεν μπορουσαν να βρουν πιστωσεις και τωρα που εγινε το χοντος βρηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τελευταιες 3 λεξεις ''καφε και σουβλακερι'' δειχνουν μεχρι που μπορει να φτασει η επιχειρηματικοτητα των Σερραιων.Απο το 2009 που αρχισε η κριση πλεον εν ετη 2014 εχουμε περισσοτερα καφε και σουβλακια απ οτι προ κρισης.Ο παραλογισμος σε ολο του το μεγαλειο. Και ερχονται οι ''ξενοι'' και ανοιγουν εμπορικα μαγαζια στις Σερρες.
Σαν καλοΛΑΔΩΜΕΝΗ μηχανή δουλεύει ο Δήμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μείνει διάδρομος για τούς πεζούς ή μονο για τραπεζοκαθίσματα.Θα έχουν ησυχία οι κάτοικοι αυτού του δρόμου ή θα αναγκαστούν να φύγουν ή θα δουλεύουν τα δικηγορικά γραφεία με τίς μηνυσεις.Η πόλη στο κέντρο θα γίνει πιό αφιλόξενη για κατοίκους.Τα ενοίκια θα ανεβούν όπως και τα χρέη των μικροεπιχειρηματιών στο Δήμο,ΤΕΒΕ,εφορία.Θα φθηνυνει ή θα ακριβύνει ο καφές που είναι σε τιμή Παρισίων και Βερολίνου. Αλαλούμ,ολέ,ολέ ολέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΛΑ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή