Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΑΔΙΚΩΣ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΕΟΦΙΛΕ ΠΟΛΥΛΟΓΩΝΤΑΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ...

 


Λύθηκε η γλώσσα του "βουβού στο κανάλι του "ΠΟΛΙΤΗ ΤΕΟNDOR" και τα είπε όλα μαζεμένα :

"Έχω κάνει από την δευτέρα διάψευση, είχα και επικοινωνία με τον ίδιο τον δημοσιογράφο πάνω σε αυτό το θέμα. Γνωρίζω ότι όλα αυτά τα δημοσιεύματα προέρχονται απότι με έχουν πληροφορήσει από κάποιους καλοθελητές από τον νομό Σερρών ίσως γιατί νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο θα ρίξουν λάσπη ή νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο θα με πλήξουν.

 Δεν θέλω να κατ ονομάσω γιατί αυτή την στιγμή δεν μπορώ να πω και ονόματα που πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα έχω και στην διάθεσή μου. Όλους αυτούς που προσπαθούν με χτυπήματα κάτω από την ζώνη να χτυπήσουν την δική μου προσπάθεια , την δική μου πορεία όλα αυτά τα χρόνια που είναι καθαρή, κρυστάλλινη και δεν έχει συνηθίσει στον κόσμο τέτοιου είδους προκλήσεις.Κατά την άποψη  όλων αλλά και από τις πληροφορίες που έχω πάρει από τους ίδιους που τα έγραψαν είναι υποκινούμενα από όλους αυτούς που προσπαθούν με δόλιους τρόπους με λασπολογίες με όλη αυτή την συμπεριφορά η οποία θα έλεγα δεν συνάδει με τα ήθη που έχουμε εκεί στο νομό Σερρών τουλάχιστον οι περισσότεροι χαρακτηριζόμαστε από την λεβεντιά μας. 

Να προσπαθούν κάποιοι να εκμεταλλευθούν τέτοιου είδους δημοσιεύματα, να προσπαθούν να δώσουν τις δικές τους ερμηνείες με τρόπο τέτοιο που θα φέρουν την πολιτική μου εξόντωση. 

Εγώ όλα αυτά τα χρόνια δείχνω ποιος είμαι και δεν νομίζω ότι ένα δημοσίευμα τριών σειρών και που και στις τρεις σειρές έχει ψέμματα θα κάνουν κάποιοι αλλαγή στην γνώμη των πολιτών, την εντύπωση δηλαδή που έχει ο κόσμος για τον Λεονταρίδη.

 Είναι γελασμένοι όλοι αυτοί.Αγανακτισμένος είναι αυτός που κατά πλείστον έχει δίκιο και σας λέω ξεκάθαρα ότι με έχει ενοχλήσει γιατί όταν λέγεται κάτι το οποίο είναι αληθές , λέω το είπαν γιατί και εγώ έδωσα δικαίωμα. Όταν όμως δεν δίνεις δικαίωμα και έρχεται ο άλλος, δίνει μια πληροφορία, ο άλλος την παίρνει την πληροφορία και την γράφει και έρχονται κάποιοι υιοθετώντας αυτό το δημοσίευμα να μιλήσουν και να πουν εις βάρος μου κουβέντες χωρίς εγώ να έχω κάνει αυτά που λέγονται και χωρίς να έχω κάνει τέτοιες πράξεις, εκείνη την στιγμή άνθρωποι είμαστε , έχουμε μία δημόσια θέση και δεν θέλω να δίνω τέτοια δικαιώματα.

Σίγουρα όμως η αγανάκτηση είναι για το ότι αυτό είναι ψευδές, ανυπόστατο και προσπαθεί να πλήξει την ακεραιότητά μου.Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο, ο κόσμος σιγά-σιγά θα καταλάβει τι γίνεται. 

Εγώ τόσα χρόνια με έχετε δει να κατονομάσω ή να κάνω κάτι εις βάρος κάποιου συναδέλφου όλα αυτά τα χρόνια? Κοιτάξτε δεν μου έχει πει ο δημοσιογράφος ξεκάθαρα ποιος είναι, αλλά αυτό που έχει πει μέχρι στιγμής είναι ότι τα δημοσιεύματα όλα αυτά προέρχονται από τον δικό σου τον νομό, δεν τα έβγαλα λέει από το μυαλό μου.

 Δυστυχώς λέει κάποιοι άνθρωποι που δεν σε θέλουνε έρχονται και κινούν όλα αυτά τα κακόβουλα σχόλια. Εκείνη την στιγμή ο ίδιος επειδή δεν θέλει να κατονομάζει όλους αυτούς που ασχολούνται και στην ουσία προσπαθούν να πλήξουν τον άλλο, δεν θέλει και να κατονομάσει τις πηγές του,προσπαθεί με αυτό τον τρόπο να αποφύγει την απάντηση.Εγώ όμως γνωρίζω καλά και ξέρω ότι οι κύκλοι από τους όποιους προέρχονται είναι άνθρωποι που μόνο με αυτούς τους τρόπους μπορούν τον άλλον να τον πλήξουν ή να δημιουργήσουν την αίσθηση στον κόσμο...

Εγώ επιμένω και πάλι και σας λέω κάντε μια έρευνα μπορεί στο τέλος να τους ανακαλύψετε εσείς.Εγώ δεν θέλω να πω τίποτε άλλο.

 Επιμένω και πάλι, σιγά σιγά θα βγουν όλα στο φως

 


Έχουμε τοποθετηθεί τόσο πολύ που στο τέλος κουράζουμε τον κόσμο και λέω το εξής και στη δήλωσή μου και στην διάψευσή μου, ότι ούτε εγώ είχα στο γραφείο μου την κόρη κάποιου συναδέλφου Βουλευτή , ούτε η σύζυγός μου ήταν συνεργάτης κάποιου άλλου Βουλευτή και μάλιστα όλα αυτά τα οποία γράφτηκαν και μάλιστα γράφτηκε και κάτι άλλο, εν πάσει περιπτώσει, όλα αυτά τα οποία γράφτηκαν είναι ψευδή, ανυπόστατα και κακόβουλα, τέρμα και τελείωσε. Δεν θέλω να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση γιατί έχει τόσα πολλά και σοβαρά προβλήματα ο κόσμος......""

6 σχόλια:

  1. Το αγχώνεσαι βρε παληκάρι μου. Αφου βγαίνεις στη σύνταξη. Ετσι δεν έλεγες τις προάλλες.Τελευταία φορά, μετα σύνταξη. Τι, σε χτύπησε και σένα το μνημόνιο; Ποιός πούστης το ψήφισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φτύστε τους "επισήμους " σήμερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. . . . ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΕΙΝΑΙ. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΕΡΓΟΙ ΚΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ . . . . ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν καθαρές οι δημοτικές εκλογές κ.Υφυπουργέ στην περιοχή μας; μήπως ακούσατε κατι στο υπουργείο σας ή ξέρετε κάτι να έγινε προεκλογικά στα Σέρρας;Οχι απο σας αλλά απο ονομαστούς πολίτες και πρώην ή νυν θεσμικούς; Άν νοθεύτηκαν οι εκλογές οχι μόνο στο ένα τμήμα με τον χωρίς άδεια δικαστικό αντιπρόσωπο; Πώς εγινε το νέο θαύμα με τη μαζική ψήφο των Ν.Δ στη παραταξη Αγγελίδη;Ούτε γραμμή να έπεφτε.Έπεσε;Μήπως ακούσατε κάτι ή είσασταν ενήμερος για παζάρια και απο ποιούς στη δεύτερη Κυριακή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνος ο γερομπαμπαλής και ανεκδιήγητος Γκότσης αφου μετα των υιών του καθύβριζε τον Φωτιάδη και τους υποψηφίους συμβούλους, τώρα ζητά συναίνεση και ομοψυχία. Του συνιστώ εαν εκδοθεί απόφαση του ΣΤΕ που δικαιώνει τη πλευρά του Φωτιάδη να επιδείξει τα ίδια προτερήματα και ως Bonus ο Φωτιάδης πρέπει να του κάνει τη πολιτική κηδεία δημοσία δαπάνη.

      Διαγραφή
  5. Η εικόνα της πόλης αλλάζει .
    ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ - ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ - ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

    GOTSIOΛΑΓΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ