Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΜΑΚΗ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ...

... ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΛΕΪΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΡΟΓΑΛΟΜΠΑΛΙΤΗΔΩΝ 


Ως Οικονομικός Επόπτης υποχρεούσαι να δώσεις στην δημοσιότητσα όλα τα στοιχεία που αφορούν το φαγοπότι των Δρογαλομπαλιτηδων σε μισθούς , οδοιπορικά, ημερήσιες αποζημιώσεις έξοδα δεξιώσεων και φιλοξενίας,  αμοιβές τρίτων και συνεργατών και σε γενναίες ανέλεγκτες και ασύδοτες επιχορηγήσεις σε κολλητούς τους συνδικαλιστές ( Ρούσσο , Πολίτη , Κεχαγιά) με ταυτόχρονη αντιπαραβολή με τις δαπάνες που σήμερα διενήργησε η Διοίκηση Μέγκλα.

Και σου θυμίζω ότι οι περισσότερες των δαπανών αυτών είναι άκυρες και παράνομα έχουν εκταμιευτεί τα ποσά αυτά από το Ταμείο του ΕΒΕΣ σύμφωνα με τον περί "ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ" νόμο, οι δε λαβόντες αυτά υποχρεούνται σε απόδοση-επιστροφή 

Μάκη μου, ρώτησε και τον κοντογυμνασίαρχο , τον νομικό σας σύμβουλο να στο επιβεβαιώσει ...  εγώ σύντομα θα επανέλθω επί του θέματος


Θα μου πεις βέβαια μετά θα χάσουμε τα show του Μπαλιτάκου που απολαμβάνουμε στα κανάλια , αλλά τι να κάνουμε , όπως έλεγε και η θεία μου η Ελπινίκη "όλα τα πράγματα στην ζωή έχουν ένα κόστος" 

3 σχόλια:

  1. ΑΝ ΡΙΞΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΑΛΟΙ ΓΙΑΥΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ ι έγινε ρε σεδαριδη-πέρδικιδη?μακη μου?απο τη μια οι κακοί δρογαλομπαλιτιδες και από την άλλη Μάκη μου?επιτελους έπεσαν οι μάσκες σας.μακη μου πολύ σωστά.τωρα εννοείς το μουγκο κοτζακ Μάκη μου η τον μουγκο διαιτητή γιατί και εκείνος και μουγκος είναι και Μάκης μου.τι έγινε ρε ξεφτιλες?καθε ανάρτηση εναντίον των δρογαλομπαλιτιδων ειναι 50ρικο?ειναι 100ρικο?σας πήρε χαμπάρι ο κόσμος ότι διατελειτε εντεταλμενη αμοιβομενη υπηρεσία.γιαυτο όλο Μάκη μου Χρήστο μου και οι δρογαλομπαλιτιδες λεηλάτησαν έκαναν έκαναν κλπ κλπ.
    Ούτε να μου χάθητε ξεφτιλες.
    Πληρωμένοι bloggers .
    Αχρηστοι.
    Του ενός ευρώ τα γιασεμιά ξεφτιλισμενοι σερραιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΜΟΥΓΚΟΙ, ΚΑΗΚΑΝΕ ΟΙ ΔΡΟΓΑΛΟΜΠΑΛΙΤΗΔΕΣ. ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΜΕΛΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ; ΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ; ΛΙΓΟΥΡΙΑ , Ε ΛΙΓΟΥΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ