Η ανακοίνωση της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ έχει ως εξής :
Το κύριο πρόβλημα είναι οτι το αυτοκινητοδρόμιο είναι μια Ανώνυμη Εταιρεία και σαν τέτοια λειτουργεί. Σαν Ανώνυμη Εταιρεία έχει υποχρέωση να λύσει το πρόβλημα από μόνη της και να μην επωμιστούν τα έξοδα ο Δήμος και οι δημότες. Ο Δήμος ευθύνεται για το 75% των μετοχών που δυστυχώς κατέχει.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο πέρα από διαβεβαιώσεις προφορικές οτι οι ισολογισμοί της εταιρείας είναι εντάξει κανένα στοιχείο δεν προσκομίστηκε ούτε καν οι ισολογισμοί που από το νόμο υποχρεούται κάθε Α.Ε να δημοσιεύει. Δεν ειπώθηκε αν έχει κέρδη ή ζημιές και σε τι ποσοστό επωφελήθηκε ή έχασε ο Δήμος. Δεν αναφέρθηκαν ούτε συνολικά ποσά κέρδους ή ζημιών. Δηλαδή μια πλήρης ομιχλώδης μαύρη τρύπα γύρω από το εν λόγω θέμα.
Και μπαίνει το ερώτημα: Αφού είναι Α.Ε. γιατί εμπλέκεται η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου; Με αυτόν τον τρόπο τα έξοδα της Τεχνικής Υπηρεσίας τα επωμίζεται 100% ο Δήμος ενώ το 25% των ιδιωτών μετόχων μετέχουν μόνο στη μοιρασιά των κερδών του αυτοκινητοδρομίου. Μη μας πουν οτι αυτό δεν ήθελαν;. Και αν προκύψει κάποιο θέμα με την Α.Ε ποιος θα καλύψει τους εργαζόμενους του Δήμου;
Αυτά είναι για μας τα πραγματικά ερωτήματα και όχι η ποιότητα της ασφάλτου που στο κάτω κάτω θα βρεθεί τρόπος να διορθωθεί. Αλλά είτε διορθωθεί είτε όχι ποιο θα είναι το όφελος για το σερραϊκό λαό; Κανένα. Των μετόχων; Θα εμφανίζεται κανένα αλλά και μόνο η επιμονή στην παραμονή τους θα αποδεικνύει το αντίθετο. Ισολογιστικά έχουν τους τρόπους να φαίνονται άλλα και η πραγματικότητα να είναι άλλη. Γι’ αυτό επιμένουμε: Έξω ο Δήμος από Α.Ε.
Τέτοιες λογικές και πρακτικές που ωφελούν μόνο κάποιους μετόχους και όχι το σύνολο των δημοτών πρέπει να σταματήσουν. Ο Δήμος δεν πρέπει να λειτουργεί σαν Α.Ε. αλλά σαν κοινωφελής επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες στο λαό του, Παιδικούς Σταθμούς, Κοινωνικές υπηρεσίες κλπ. Όμως αυτά ορίζει ο «Καλλικράτης» αυτά υλοποιεί το πολιτικό του προσωπικό. Την άλλη λογική προς όφελος του λαού θα την επιβάλει ο ίδιος ο λαός με την δυναμική του αντίδραση που είναι καιρός να ενεργοποιείται.
Εμείς θεωρούμε υπόλογη τη Δημοτική Αρχή για το θέμα του αυτοκινητοδρομίου για όλα αυτά που αναφέραμε και όχι για το τεχνικό πρόβλημα μόνο. Εκείνο και μικρότερο είναι και μόνο στην αρχή τέτοιων προβλημάτων βρισκόμαστε. Σύντομα θα προκύψουν και άλλα εφ’ όσον θέλουν να λειτουργούν τους Δήμους σαν Α.Ε, σαν επιχειρήσεις, σαν πηγή κέρδους για ορισμένους. Το λόγο έχει ο σερραϊκός λαός που πρέπει να απαντήσει έμπρακτα και δυναμικά. Τώρα μάλιστα που ετοιμάζουν να αφαιρέσουν από τους Δήμους κάθε κρατική βοήθεια, που θα φορτώσουν όλα τα βάρη στο λαό, είναι πολυτέλεια να πλουτίζουν κάποιοι χρησιμοποιώντας τους Δήμους. Οι μέρες του εύκολου κέρδους έχουν τελειώσει και ο λαός να ζητήσει το λογαριασμό."
Έρωτας της Χρυσής Αυγής με...Ερντογάν
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Χρυσή Αυγή ενάντια στους εξεγερμένους και υπέρ του Ερντογάν!
Διαβάζουμε σε σχετικό άρθρο από το σάιτ της Χρυσής Αυγής στις 3-6-13[1]
«ΚΕΜΑΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ 1922 – ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΚΕ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ 1922!
http://www.xekinima.org/arthra/view/article/i-xrysi-aygi-enantia-stoys-eksegermenoys-kai-yper-toy-e/
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΑΣΙΣΤΟΙΑΚΧΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 10 Ιουνίου 1941, η κατεχόμενη Ελλάδα διαμελίζεται με τη συμφωνία των δοσίλογων συνεργατών των ναζί. Χάνει την ενότητά των εδαφών της, χωριζομενη στα τρία, ένα γερμανικό κομμάτι, ένα ιταλικό και ένα βουλγαρικό. Είναι αυτοί που υποτίθεται ότι συνεργάστηκαν για να σώσουν τη πατρίδα... συνεργάστηκαν στο να γίνει η χώρα κομμάτια. Αυτούς θαυμάζουν οι εθνικιστές, οι χρυσαυγίτες. Τόσο Ελληνες είναι.
(Είναι οι ίδιοι εθνικιστές που μετά από μερικές δεκαετίες -ως χούντα- θα οδηγήσουν στο διαμελισμό της Κύπρου. Οι εθνικιστές μιλάνε διαρκώς για προδότες των εθνικών εδαφών, αλλά οι ίδιοι υπήρξαν ιστορικά οι μεγαλύτεροι προδότες).
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525116437555200&set=a.324087797658066.79311.240916162641897&type=1&relevant_count=1&ref=nf