Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΦΡΟΚΑΛΟ , ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ


Αποκαλυπτική συνέντευξη της συζύγου του Άκη Τσοχατζόπουλου μέσα από τη φυλακή. "Δεν με έχει επισκεφτεί το παιδί μου στη φυλακή. Δεν θέλω αυτό το επισκεπτήριο της ντροπής", είπε. 

Μέσα από τη φυλακή, η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου μιλάει στην "Καθημερινή της Κυριακής" για όλα. Τις μίζες, τις offshore εταιρίες, την αγορά σπιτιού στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, αλλά και τις πολυτελείς δαπάνες που έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.
Η ίδια δηλώνει εξιλαστήριο θύμα και ζητά την έρευνα για το πώς ζουν οι γυναίκες και άλλων πολιτικών, ακόμα και πρωθυπουργών.
Για πρώτη φορά παραδέχεται πως έκανε δαπάνες με τα χρήματα του άντρα της, αλλά διερωτάται αν "αυτό αποτελεί ποινικό αδίκημα" και αποκαλύπτει πως έχει προσφύγει στον Εισαγγελέα Ανηλίκων για παραβίαση των δικαιωμάτων του παιδιού της.
"Ο κόσμος γνωρίζει τις αγορές μου από επιλεκτικές διαρροές, αλλά δεν γνωρίζει την εμπλοκή μου, γνωρίζει ότι ξόδευα χρήματα για παιδικά ρούχα, κουρτίνες, έπιπλα και άλλα, δηλαδή ότι διήγα έναν άνετο και πολυτελή βίο. Ας υποθέσουμε όμως ότι ζούσα καλυπτόμενη με τα χρήματα και τις παροχές του άντρα μου. Γιατί δεν ψάχνετε τόσες γυναίκες υπουργών, βουλευτών, αλλά και πρωθυπουργών που ζούσαν χλιδάτα τα τελευταία 20 χρόνια;", είπε χαρακτηριστικά.
Η κ. Σταμάτη επεσήμανε ότι δεν έχει λογαριασμούς στο εξωτερικό, ενώ ο λογαριασμός στην UBS αφορούσε ασφαλιστικές εισφορές. Αρνήθηκε μάλιστα οποιαδήποτε εμπλοκή με offshore εταιρίες.
"Το μόνο που είχε συμβεί ήταν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου, είχε εξουσιοδοτηθεί ο αδερφός μου από τον άντρα μου για επισκευές στο σπίτι της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Αυτό είναι το δήθεν ενοχοποιητικό στοιχείο", είπε.
Και συνέχισε: "Δεν μπορούσα να προβλέψω την επερχόμενη θύελλα, ούτε τη δαιμονοποίησή μου. Ένιωθα ασφαλής στην οικογένειά μου και με απασχολούσε μόνο η ανατροφή του παιδιού μου. Δεν φοβόμουν τίποτα, για πολύ απλά δεν άσκησα ποτέ εγώ δημόσιο λειτούργημα, δεν υπέγραψα ποτέ υπουργικές αποφάσεις, δεν ήμουν εγώ μέλος του ΚΥΣΕΑ. Ήμουν μία μέση Ελλήνίδα που παντρεύτηκε έναν υπουργό. Τι μου ζητάτε να αναλάβω εγώ τις ευθύνες, επειδή ήμουν σύζυγός υπουργού; Δεν νιώθω πολιτικό πρόσωπο, αλλά μόνο μάνα, εκατό τοις εκατό". 
Η ίδια μάλιστα δήλωσε ότι δεν δέχεται επισκεπτήρια, δεν προαυλίζεται, αλλά και ότι έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες της στο Θεό.
"Δεν με έχει επισκεφτεί το παιδί μου στη φυλακή, δεν θέλω αυτό το επισκεπτήριο της ντροπής", κατέληξε. 

2 σχόλια:

  1. iakxe..
    se parakalo psaxe na deis se poia thesi dioristike o koutmeridis meta tin apotixia toy.
    oi plirofories mou lene oti exei topothetithei oikonomikos epoptis sto sdoe...ipsilotati kai polla amoivomeni thesi..
    psaxe kai pes mas...
    exei polo psomi to thema...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗ ΞΥΝΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΜΠΑΡΑΣ. Ο ΣΑΜΑΡΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ; ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΥΡΙΑ; ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ