Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

TI KAΜΣ ΣΑΚ ; ΚΟΥΚΙΑ ΣΠΕΡΝΩ !!!


Καημένε Θανάση, «πως καταντήσαμε λοχία, ποιος είμαι εγώ ποιος είσαι εσύ» , όπως βλέπεις έχασες το προνόμοιο να λοιδορείς εκ του ασφαλούς την «χαμηλοταβανία» από την στιγμή που καταφέρατε να εκλέξετε την «Ξυνή» βουλευτίνα.

Τώρα Θανάση «θα καταπίνεις βατράχια»  όπως έκανες προχθές στην εκπομπή σου «Στο Στόχαστρο» όταν ανέφερες ότι το Νοσοκομείο Σερρών αν και μεγαλύτερο σε εγκαταστάσεις , ασθενείς και γιατρούς έλαβε για τις εφημερίες το ποσό των 280.000 ευρώ ενώ Νοσοκομεία γειτονικών νομών (Δράμας, Κικλίς, Καβάλας) σαφώς μικρότερης δημοτικότητας χρηματοδοτήθηκαν σκανδαλωδώς με μεγαλύτερα ποσά …

Εγώ πάντως δεν άκουσα κανένα σχόλιο , ούτε καν νύξη για την παθητική στάση των τριών κυβερνητικών βολευτών μας, της «Ξυνής» , του «Γιατροτραπεζίτη» και του «Βουβού»

Τι έκαναν για το θέμα τα τρία «αστροπελέκια μας» Θανάση ;  

5 σχόλια:

  1. Ποιοι ειναι βουλευτες της ΝΔ Σερρών; Ο βουβός, ο άλλαλος και η ξυνή, ρε παιδιά. Τι πειριμένετε να αλλαξει λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Σεδαρίδη, να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο:

    Το αφεντικό σου, ο Αρτέμης Ματθαιόπουλος, βολευτής της χρυσής αυγής στον νομό (και καλά...) που έδιωξε έναν άνεργο πατέρα δύο παιδιών για να πάρει αυτή την κωλοκαρέκλα, ΤΙ ΕΚΑΝΕ;

    Μήπως δεν έχει καν ιδέα για το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ ,πες το χριστιανέ μου οτι όλοι σας πάτε για την καρέκλα και όχι για τον κόσμο που σας ψηφίζει1 Ου να μου χαθείτε ζώα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσή Αυγή με τον ρουφιάνο τον τυρέμπορα, δεν πρόκειται να ξημερώσει στις Σέρρες. Με ανθρώπους που πλούτισαν λαθραία καταστρέφοντας τις οικογενειακές επιχειρήσεις των πεθερικών τους θέλετε ρε φασισταριά να αλλάξετε την Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την εχω 23cm, μηπως εχω γαμισει την γυναικα σου η την κορη σου; αν οχι πες μας ποιες ειναι; τζαμπαζης (τυρεμπορας)

      Διαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ