Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

ΟΞΩ ΠΟΥΣΤΗ ΑΠ´ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ ....

Η ΓΝΩΣΤΗ ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΗΣ ΜΑΛΒΙΝΑΣ ΚΑΡΑΛΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΤΩΝ ΣΕΡΡΑΙΩΝ ΣΤΟΝ... ΞΕΜΠΟΥΡΔΕΛΙΑΡΗ ΤΗΣ ΤΡΟΥΜΠΑΣ



Ξεμπουρδέλεμα.

Χθες το βράδυ παρακολούθησα, μέρος, μια ιδιαίτερης ερασιτεχνικής θεατρικής παράστασης. Λέω ιδιαίτερης γιατί επί της σκηνής τους ήρωες υποδύονταν καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης και ήταν λέει το απόσταγμα ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια κάποιων μηνών... 

Φουντώνω!... 

Το κοινό, αφού το θέαμα ήταν δωρεάν, πολυπληθές και αντιπροσωπευτικό πολλών κοινωνικών και οικονομικών τάξεων μιας πόλης πρωτεύουσας νομού.

Φουντώνω!..

. Το έργο, από αυτά που γράφονται για να γαργαλήσουν τα κατώτερα των ενστίκτων και να κάνουν ταμείο σε μια χώρα υψηλού πολιτιστικού επιπέδου σαν τη δική μας... Φουντώνω!... Τους καθηγητές θα παρακολουθούσαν και παρακολούθησαν να καμώνονται και να ξεπουρλεύονται επί σκηνής και οι αυριανοί μαθητές τους, για να ξέρουν πόσο πρέπει να τους σεβαστούν... 

'Λυπάμαι!... 

Δεν θα συνεχίσω την περιγραφή... Θα γράψω μόνο, πως μέχρι να σηκωθώ και να φύγω πέρασε από το μυαλό μου το σκληρό κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη για το "Βδέλυγμα". Πέρασε από το μυαλό μου ο Ιησούς Χριστός Νικά κι όλα τα κακά σκορπά. Που πήρε το φραγγέλιο και που σε πονεί και που σε σφάζει. Πέρασε από το μυαλό μου και ο Σαμψών που γκρέμισε τον ναό του Σολωμόντα και τους πλάκωσαν οι πέτρες και τα κεραμίδια όλους όσους ήταν μέσα και ξεβρόμισε για ένα διάστημα ο τόπος του. Μακάρι να έπεφτε και να μας πλάκωνε το κτήριο του θεάτρου. Μαζί κι εμένα που ήμουν μέσα και να καθάριζε για λίγο η όμορφη πόλη που αναγκάζεται και μας ανέχεται. 

Δεν είμαι σεμνότυφος. Στο βιογραφικό μου έχω περγαμηνές πως περπάτησα, από ανάγκη, στα πεζοδρόμια της Τρούμπας του Πειραιά από τα 14 μου. Γι' αυτό και έμαθα να σέβομαι και να εκτιμώ. Λυπάμαι για το ξεμπουρδέλεμα στο οποίο καταλήξαμε συμπατριώτες. 

 ( Ε οχι και συμπατριώτες ρε ξέκολο!!!!)

Λυπάμαι. Αποτύχαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ