ANΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ... Στην ελληνική μυθολογία ο `Ιακχος είναι ο θεός που οδηγεί την πορεία των μυημένων προς τα Ελευσίνια Μυστήρια. Ο Ίακχος ήταν ο «αρχηγέτης» των Μυστηρίων αυτών. Αναφέρεται ως γιος της θεάς Δήμητρας και του Ιασίωνα ή του Κελεού ή του θεού Διονύσου. Επίσης, θεωρούσαν τον Ίακχο ως γιο της Περσεφόνης ή ακόμα και σύζυγο της Δήμητρας.
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020
ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΥΧΤΟΠΑΤΗ
12 σχόλια:
* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "
* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "
* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...
e-mail : iakxos.com@gmail.com,
ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
Ώσπερ υπό του ιού τον σίδηρον, ούτω τους φθονερούς υπό του ιδίου ήθους κατεσθίεσθαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Θείον φθονερόν και ταραχώδες.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Οι θεοί είναι φθονεροί και προκαλούν φασαρίες).
Οι εποχές έχουν αλλάξει και η επαφή των σημερινών Ελλήνων με την αρχαία ελληνική παράδοση και γλώσσα, κοντεύει να εξαφανιστεί εντελώς. Πλέον όλα είναι διαφορετικά στον τρόπο που μιλάμε.
Όταν μιλάμε ,για την ακρίβεια και δεν είμαστε μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μας, πληκτρολογώντας.
Παρότι όμως φαίνεται πως όλα έχουν αλλάξει, στην πραγματικότητα, υπάρχουν ακόμα αρχαίες λέξεις , φράσεις και ρήσεις , που πέρασαν αναλλοίωτες από τα βάθη χιλιάδων χρόνων και κατάφεραν να χρησιμοποιούνται μέχρι και στις μέρες μας.
Στον καθημερινό μας λόγο χρησιμοποιούμε επίσης διαχρονικές φράσεις λαϊκής σοφίας, την προέλευση των οποίων οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε.
Οι φράσεις αυτές κρύβουν μία μικρή ιστορία, με άγνωστους σε εμάς πρωταγωνιστές, η οποία αφενός έχει κάτι να μας διδάξει, και αφετέρου απεικονίζει γλαφυρά τον τρόπο ζωής και δράσης των ανθρώπων μίας άλλης εποχής.
Στις περισσότερες των περιπτώσεων η λαϊκή αυτή σοφία, έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, αποδεικνύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την συνέχεια του Ελληνισμού, εφόσον τις ίδιες φράσεις χρησιμοποιούμε και σήμερα.
Ως αποτέλεσμα αυτής της ,συνέχειας , αυτοπροσδιοριζόμαστε στην δημόσια ζωή μας , όταν υπογράφουμε δημοσιογραφικά πονήματα , με ονόματα αρχαίων προσωπικοτήτων , έχοντας την βεβαιότητα ότι ταυτιζόμαστε με μεγάλους και σοφούς μίας άλλης εποχής .
Το φαιδρό είναι , όταν χρησιμοποιούμε ως ψευδώνυμο , το όνομα δευτερεύουσας ιστορικά σημασίας , θεότητα: Γνωρίζουμε ποιοι είμαστε και το γνωρίζουν και οι άλλοι.
Αλλά και το όνομά μας να δηλώσουμε , πάλι θα φτάσουμε σε σημείο να μας χλευάζουν οι κριτές μας , ταυτίζοντας την λαϊκή ρήση και παράδοση άψογα με αυτό :
Σαρανταπέντε Γιάννηδες ενός κοκόρου γνώση.
Γιάννης πήγε, Γιάννης ήρθε,
Όλοι μιλούν για τ’ άρματα κι ο Γιάννης για την πίτα.
Είδες πράσινο άλογο; Είδες Γιάννη φρόνιμο.
Ο Γιάννης καβάλα στ’ άλογο και τ’ άλογο αραδούσε
Κι αυτοκράτορας να γένεις, πάντα Γιάννης θε να μένεις.
Κράτα το Ίακχος ………
Ίακχε για σένα γράφονται όλα αυτά;
Διαγραφή7 μήνες αυτή η πλατεία μόνο κουτσουλιές έχει έ Δήμαρχε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ πριν ήταν στολισμένη
ΔιαγραφήΣαρανταπέντε Γιάννηδες, ενός κοκόρου γνώση.................
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχαν οι Γιάννηδες γνώση, θα μας δάνειζαν καμπόση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ανώτεροι άνθρωποι αντέχουν τις προσβολές των κατωτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυριπίδης, 480-406 π.Χ., Αρχαίος τραγικός
Ο Ίακχος έχει άριστη γνώση του κειμένου της Αντιγόνης.....Τα έμαθε μετά την αποφοίτησή του από το Χάρβαρντ , επειδή όσο ήταν εκεί , εντριφούσε σε νόμους και σχετικές μελέτες. Πάντως είναι ασύλληπτο που ο σαλαμτζής , ο οποίος σε κάθε φράση χρησιμοποιεί το 'βε', να επικαλείται στίχους του Σοφοκλέους προς απάντηση κακόβουλων δηλώσεων. Μπράβο Ίακχε. Από την πολλή δουλειά στο γράψιμο και το διάβασμα , κάθε ημέρα γίνεσαι καλύτερος. Προχώρα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σου Τζωρτζη αλεπού που τον πνιγεις που και που
ΔιαγραφήΤζώρτζη δεν με λες και ας σκέπτεσαι ό,τι θες .
ΔιαγραφήΠεριμένοντας με αγωνία την προεκλογική δέσμευση του ΧΡΥΣΑΦΗ για το συντριβάνι που θα τραγουδάει, περιφερόμαστε στην πλατεία και ονειρευόμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δημοτικός εκτελεστής Βέρρος θα συνεισφέρει;