Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ -ΥΒΡΙΣΤΕΣ vs Iakxos...

O iakxos AΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ...



Ανώνυμε υπηρέτη των αφεντικών σου, φαντάζομαι πως μετά τη διαφήμιση που έκανες για την "φιλάνθρωπη" εταιρεία, θα σου πετάξουν και κανένα κοκαλάκι. Δεν τα ξέρεις όμως καλά τα πράγματα. Απλά για μία ακόμα φορά επιβεβαιώνεις ότι όπου υπάρχει κάτι σάπιο υπάρχουν και σκουλήκια. Οι άθλιες συκοφαντίες σου,μόνο γέλιο μας προκαλούν. Ελπίζω να δημοσιεύσεις το σχόλιό μου και να μην το κρύψεις. Τώρα θα μου πεις τί σου ζητάω αφού το αγαπημένο σου αξεσουάρ είναι η κουκούλα. Και κάτι τελευταίο: Πολλές φορές έχει αποδειχτεί οτι το παντελόνι είναι γυναικείο ένδυμα.Συμφωνείς ανώνυμε υπηρέτη των αφεντικών σου? Κουμανόβαλη Δήμητρα
Από το χρήστη Ανώνυμος στις "ΘΑΛΠΩΡΗ" : ΑΛΛΑ Η ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΧΑΜΗΛΟΤΑΒΑΝΙΑ ΚΟΙΜΑΤΑ... την 10/5/2011

   αυτος ο ανεκδιηγητος που γραφει πεταει μια βλακεια και νομιζει οτι ο κοσμος συμφωνει μαζι του!! ρε ιακχε που αγαπας την ιδιωτικη πρωτοβουλια( με παχυλες επιδοτησεις ειτε απο το ΕΣΠΑ ειτε απο το κρατος!!!) μπορεις να μας πεις αν αυτος ο ιδιωτης ,ο φιλανθρωπος, θα παρεχει τις υπηρεσιες του και στα μοναχικα ατομα που εχουν αναγκη ή και σε οσους δεν εχουν τα κριτηρια να ενταχθουν αλλα χρειαζονται παροχη υπηρεσιων?!!! μαλλον οχι!! εκτος αν πληρωνουν!!! εδω σε θελω ιακχε !!!! παναγιωτης τσομπανιδης
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ 100% ΔΩΡΕΑΝ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Α... την 10/5/2011

39 σχόλια:

  1. ενω εσυ η επωνυμη υπηρετρια
    επωνυμου κομματος με ΑΦΜ

    ΥΓ ποιος θα παει στην εφορια
    να παρει κλειδαριθμο?
    ΥΓ μονο την προσφωνηση σου
    σχολιαζω
    ΥΓ μην βιαστεις να κρινεις
    γαπ εθνικες,ΑΦΜ περιφερειακες
    ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουμανόβαλη λαμόγιο...
    πήρα τηλέφωνο για έρθει κάποιος απο το "Βοήθεια στο σπίτι" και σε δευτερόλεπτα μου το αρνήθηκαν. πήραν την διεύθυνση όμως.....
    το μεσημέρι φάντης μπαστούνι ο ιδιώτης, πρόθυμος να εξυπηρετήσει!!!
    50 ευρώπουλα και με το ζόρι απόδειξη.
    Κουμανόβαλη..... μαζί τα φάγαμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΦΕΡΕΛΠΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΧΟΖ ΠΟΥ ΦΑΛΗΡΙΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .ΓΛΥΦΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΛΥΦΑΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΑΞΙΩΚΡΑΤΙΚΑ ( Ο ΕΧΩΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑΝ ΓΛΩΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΛΤΙΣΤΟΣ) ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΪΖΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ . ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ . ΝΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΜΟΥ . ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΚΥΛΟΒΡΙΖΕΙ ( ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ) ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΔΗ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΗ . ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΡΥΦΟΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΜΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΓΩ ΤΕΜΠΕΛΗΣ . ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΑΡΜΠΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή αυτή δεν είναι ιδιώτης που βιοπορίζεται από αυτό το πρόγραμμα; ή μήπως το κάνει για την ψυχή της μάνας της; από αυτό ζει...
    Να γιατί βγαίνει στα κανάλια αυτή η πατσιαβούρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΧΑΧΑ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΟΝΙΜΗ ? ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΜΕΝΑ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΗ .ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΗ .ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΙ ΜΠΑΖΟ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι γραμμή μαύρη είναι αυτή στην μέση της φωτογραφίας ; την κλέψατε παιδιά και θέλετε να πείτε από που ; καλοί κλεφτοκοτάδες είστε ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 3.32 O ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ANTE KOYMANOBAΛΗ ΚΑΙ ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΗ, ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΛΟΥΦΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΠΛΗΡΩΤΑ.
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ; ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχώς που τα γράψατε, γιατί εάν χρησιμοποιούσατε τον προφορικό λόγο, κινδυνεύατε να δαγκώσετε τη γλώσσα σας και να πεθάνετε απο το δηλητήριό σας!!! Οι συκοφαντίες ανωνύμων φυσικά μόνο γέλιο προκαλούν αλλά και θλίψη, γιατί επιβεβαιώνουν την ύπαρξη τρωκτικών που ζουν και κινούνται στους υπονόμους. Τρωκτικών που δεν τόλμησαν ούτε θα τολμήσουν να εκφράσουν επώνυμα τη γνώμη τους, να την στηρίξουν με επιχειρήματα, να την υπερασπιστούν. Αναρωτιέμαι γιατί όλα αυτά τα τρισάθλια ψέματα που γράψατε για μένα δεν βγήκατε ποτέ ΕΠΩΝΥΜΑ να τα καταγγείλετε δημόσια. Είχατε πολλές ευκαιρίες. Βλέπετε οτι εγώ δεν κρύβομαι, και ξέρετε γιατί δεν κρύβομαι? Γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Και ξέρετε γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτε? Γιατί ούτε λαμόγιο είμαι, ούτε έχω κλέψει χρήματα, ούτε έχω μπάρμπα που με στηρίζει, που θα με μονιμοποιήσει, που με "βόλεψε" στο "δημόσιο"! Προέρχομαι από μία ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ οικογένεια από την οποία και ο παππούς μου και ο πατέρας μου πέθαναν για αρχές και ιδανικά που εσείς οι θλιβεροί ανώνυμοι δεν τολμάτε ούτε να τα σκέφτεστε. Η οικογένειά μου μου έμαθε να παλεύω με αξιοπρέπεια για αυτά που πιστεύω και να στέκομαι περήφανη βλέποντας στα μάτια τους συνανθρώπους μου. Κουκούλες, λάσπη, συκοφαντίες, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με μένα. Άλλωστε σας το ξανάγραψα: "Το παντελόνι είναι γυναικείο ένδυμα" Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω (αν και περιττό)οτι δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλη φορά με τη δυσωδία που αποπνέετε μέσω των σχολίων σας. Όλοι γνωρίζουμε οτι "όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια"! Δεν κρύβω όμως και το γεγονός οτι ντρέπομαι για την κατάντια σας.Και πιστέψτε με! Η πλειοψηφία του κόσμου την ίδια αηδία νοιώθει για εσάς γι αυτό και σας αγνοεί.
    Κουμανόβαλη Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΜΑΙ . ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΜΠΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΘΑ ΣΟΥ ΚΩΨΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ" . ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ . ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ 500000 ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ. ΟΧΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ( ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΑΣ) . ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ( ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΛΥΨΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ) . ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΚΤΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΚΛΠ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ. ΓΕΛΙΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ..

    ΙΩΝΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
    Master in Business Administration

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο ιακχε αυτο εννοουσες λεγοντας ''προσεχώς η απάντηση'' αλλά οτι θα καθοσούν να γραφεις μονος σου τοσα σχολια για την Κουμανοβαλη ποιος να το ελεγε....εφαγες τοσο χρονο για να μας αποδειξης ποσο πολυ ασχολεισαι μαζι της....Δημητρουλα μη δινεις σημασια κανε τη δουλιτσα σου και ας τουσ να κουρευονται!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΡΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ... ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΑΝΑΒΓΕΙΣ ΑΞΥΡΙΣΤΗ ΣΥΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ 5 ΜΕΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗ ======= (ΜΗΤΣΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ANTE KOYMANOBAΛΗ ΚΑΙ ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΗ, ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΛΟΥΦΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΠΛΗΡΩΤΑ.
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ; ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ; (ΜΗΤΣΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελικοπτερά Πάγκαλο λες δεν αναλαμβάνεις.Για Κουμανόβαλη θα σε παρακαλέσω να δεχτείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΤΙΑΞΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ, ΒΑΛΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΔΑΝΕΙΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ, ΠΑΡΕ ΠΑΧΥΛΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡ@@ΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΦΟΡΟΥΣ, ΕΧΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ.
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΣΙΡΟΚΟΠΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ, ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.

    ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ,
    ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΩΝ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΙΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ 5:16 OXI O ΠΑΠΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΦΡΑΛΗΣ . ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΥΛΓΑΡΟΓΡΑΦΟΜΑΣΤΕ. ΤΑ ΦΡΑΝΓΚΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΥΑΛΟ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευτυχώς που τα γράψατε, γιατί εάν χρησιμοποιούσατε τον προφορικό λόγο, κινδυνεύατε να δαγκώσετε τη γλώσσα σας και να πεθάνετε απο το δηλητήριό σας!!! Οι συκοφαντίες ανωνύμων φυσικά μόνο γέλιο προκαλούν αλλά και θλίψη, γιατί επιβεβαιώνουν την ύπαρξη τρωκτικών που ζουν και κινούνται στους υπονόμους. Τρωκτικών που δεν τόλμησαν ούτε θα τολμήσουν να εκφράσουν επώνυμα τη γνώμη τους, να την στηρίξουν με επιχειρήματα, να την υπερασπιστούν. Αναρωτιέμαι γιατί όλα αυτά τα τρισάθλια ψέματα που γράψατε για μένα δεν βγήκατε ποτέ ΕΠΩΝΥΜΑ να τα καταγγείλετε δημόσια. Είχατε πολλές ευκαιρίες. Βλέπετε οτι εγώ δεν κρύβομαι, και ξέρετε γιατί δεν κρύβομαι? Γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Και ξέρετε γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτε? Γιατί ούτε λαμόγιο είμαι, ούτε έχω κλέψει χρήματα, ούτε έχω μπάρμπα που με στηρίζει, που θα με μονιμοποιήσει, που με "βόλεψε" στο "δημόσιο"! Προέρχομαι από μία ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ οικογένεια από την οποία και ο παππούς μου και ο πατέρας μου πέθαναν για αρχές και ιδανικά που εσείς οι θλιβεροί ανώνυμοι δεν τολμάτε ούτε να τα σκέφτεστε. Η οικογένειά μου μου έμαθε να παλεύω με αξιοπρέπεια για αυτά που πιστεύω και να στέκομαι περήφανη βλέποντας στα μάτια τους συνανθρώπους μου. Κουκούλες, λάσπη, συκοφαντίες, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με μένα. Άλλωστε σας το ξανάγραψα: "Το παντελόνι είναι γυναικείο ένδυμα" Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω (αν και περιττό)οτι δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλη φορά με τη δυσωδία που αποπνέετε μέσω των σχολίων σας. Όλοι γνωρίζουμε οτι "όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια"! Δεν κρύβω όμως και το γεγονός οτι ντρέπομαι για την κατάντια σας.Και πιστέψτε με! Η πλειοψηφία του κόσμου την ίδια αηδία νοιώθει για εσάς γι αυτό και σας αγνοεί.
    Κουμανόβαλη Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πες τα ρε 10.18....Τελος η ασυδοσια των διορισμων, απο την μεταπολιτευση(τουλαχιστον και δωθε)...Να τρουπωσει θελει η κυρια...στη σιγουρια,του δημοσιου, και να την (ξανα) τρωμε στη μουρη...ως συνδικαλιστρια του Δημοσιου πλεον, οπως τοσους τεμπελ χαναδες, ιδιατερα στον ευαισθητο χωρο της Υγειας...Μαιντανος των καναλιων...Αλλα αυτα μια χαρα γεμιζουν τον χρονο τους...Η ιδια δεν το καταλαβε οτι τη χρησιμοποιουν? (ή λεει στην ομηγυρη, "με ειδατε καλε..πως τα ειπα στην τι βι? Κομματια τον εκανα το δημαρχο, το βουλευτη,τον πρωθυπουργο....Ομπαμα...φυλαξου.Ερχεται η σειρα σου!!)Α!!!!Και παρακληση στα Μ.Μ.Ε. "Μη βγαζετε ο,τι να ναι φατσες...ιδιως τα μεσημερια, γιατι δεν τρων τα παιδια το φαγητο τους...(ειναι κακιουλα το ξερω...αλλα...) Ως γυναικα μιλαω που χει το...γνωθι σαυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πηγε για μαλλι και βγήκε κουρεμένη η χοντρή , χε χε χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΜΑΙ . ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΜΠΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΘΑ ΣΟΥ ΚΩΨΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ" . ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ . ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ 500000 ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ. ΟΧΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ( ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΑΣ) . ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ( ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΛΥΨΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ) . ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΚΤΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΚΛΠ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ. ΓΕΛΙΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ..

    ΙΩΝΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
    Master in Business Administration

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
    Υ.Γ. ΙΑΚΧΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Η ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ?
    ΔΕΧΕΣΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΤΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΤΟΠ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ . ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 20% ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ , ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ . ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΟΣ 8.48 , Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ : ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ , ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "το παντελονι ειναι γυναικειο ενδυμα"
    κουμανοβαλη ταδε εφη

    ετοιμη για την παρεα του μπολαρη σε βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΡΟΣ ΙΩΝΝΝΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.....

    ΠΟΣΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ Master in Business Administration, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ ...."ΑΓΟΡΑΣΕΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!.... ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕΣ ΝΑ "ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ" ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΕΣ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ!!!....... ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο "ΚΟΣΜΟΣ" ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!! Η ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΝΙΟΑΖΟΝΤΑΙ!!!!
    .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί δεν πας Κουμανόβαλη στον Καλαθά να σε κάνει Δημόσιο υπάλληλο;;; Να γίνει πραγματικότητα το όνειρό σου;;; Τζάμπα εκπρόσωπος τύπου ήσουν στην προεκλογική περίοδο;;; και εσύ έπεσες θύμα του Μαυρογιαλούρου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εκτος των αλλων ειπαμε" Οχι αλλο τα καναλια την κ.Κουμανοβαλη"....Ιδιως τα μεσημερια με το φαγητο...Τζαμπα μαγειρευω..Δεν τρωει κανεις,,οταν βγαινει στο γυαλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "! Προέρχομαι από μία ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ οικογένεια από την οποία και ο παππούς μου και ο πατέρας μου πέθαναν για αρχές και ιδανικά που εσείς οι θλιβεροί ανώνυμοι δεν τολμάτε ούτε να τα σκέφτεστε." ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ.

    ΙΩΑΝΝΗ ΠΕΤΡΑΚΗ "ΕΩΡΑΚΑΜΕΝ ΤΟΥΣ ΣΟΣΙΑ - ΛΗΣΤΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το καλό με όλους αυτούς είναι ότι όταν θα γίνουν μόνιμοι υπάλληλοι με κάποια δικαστική απόφαση, δεν θα μπορούν να απασχοληθούν στο πρόγραμμα ''Βοήθεια στο Σπίτι'' και ο Δήμος για να το συνεχίσει θα πρέπει να προσλάβει άλλους με σύμβαση. Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ "ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" , ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ , ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΙΔΙΩΤΗ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η κα Κουμανόβαλη δε θα έπρεπε να μιλά, γιατί ο βίος και η πολιτεία της είναι γνωστά: το πώς έτρεχε όλο το "βοήθεια στο σπίτι", για να εκλέξει τον κο Καλαθά δήμαρχο με βενζίνη και μισθούς που πληρώνει ο δήμος, το πώς σε ώρες εργασίας η κα Κουμανόβαλη βρισκόταν στο εκλογικό κέντρο του κου Καλαθά, το πώς σε ώρες εργασίας το αυτοκίνητο του προγράμματος με τις υπαλλήλους μέσα ακολουθούσε τον κο Καλαθά στα επινίκιά του, ή για το πώς ηλικιωμένοι ωφελούμενοι του προγράμματος ζητούν απ' την κα Κουμανόβαλη να τους κλείσει ένα ραντεβού στο νοσοκομείο κι εκείνη τους απαντά "κανένα παιδί σου δεν μπορεί να πάρει τηλέφωνο;". Προσφορά στους ηλικιωμένους μέσα από το γραφείο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. για οσους κατηγορουν την κ. κουμανοβαλη και τα κοριτσια του βοηθεια στο σπιτι να τους πω οτι ερχονται και κοιταζουν τους γονεις μου,κανονιζουν τα φαρμακα τους και οτι αλλο χρειαζονται. επισης η ιδια η κ. κουμανοβαλη εκλεισε ραντεβου στο νοσοκομειο για τον πατερα μου. να ξερουμε τι λεμε δηλαδη. οχι να κατηγορουμε αδικα.
    να προσθεσω δε για μα μην παρεξηγηθω οτι δεν ειμαι ψηφοφορος του κ. καλαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΚΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΚΑ ΚΟΥΜΑΝΟΒΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΞΙΠΙΡΕΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΓΝΟΡΙΖΩ. ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΙΦΙΣΑ ΚΑΛΑΘΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απο το υφος της γραφης μπορω να καταλαβω οτι ο εμπαθης ειναι ενας και και απλα εχει γραψει πολλες φορες.
    Και δεν ξερει οτι το γραφειο του καλαθα και του κετσετζη ανοιγαν απογευμα.
    αλλα ειναι ο πιο διασκεδαστικος bussines administrator που διαβασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. χαρακτήρες σαν εσας κυρία μου είναι οτι χειρότερο
    γι' αυτό το έρμο το κράτος το ξέρω οτι άτομα σαν
    και εσάς θα κάνατε τα πάντα για να βολευτήτε όπως
    το λέμε χαλάλι σας τόσο αγώνα κάνατε αλλά
    αναρωτιέμε εκτός δημοσίου πια δουλειά θα σας άντεχε.... αλλά ασόψη το κορόιδο που σας είχε στα όπα όπα.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. δεν ειναι μονο η ευθυνη της ,αυτη επεξε με τους ορους της εξουσιας ,εκμεταλευοταν τον ανυπαρκτο καιλα και αφου τον ξεζουμισε μετα τον εκδικιθικε για τα προσοπικα τους και το πεταξε σα κουρελι μετα εκανε στροφη για καινουριο θυμα προεκλογικα και πηγε στου βαγγελα, αλλοσ ανυπαρκτος και αυτος αφου για να βγει μαζεψε τα ρεμαλια του καιλα και με εκπροσοπο τον εκμεταλαιυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ