Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ...

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ, ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΙΑΝΙΣΩ




ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ... (Νότης Σφακιανάκης). από iakxoserraios




Χρόνια με χτυπάτε,  χρόνια στέκομαι
Χρόνια με πουλάτε και τ’ ανέχομαι
Χρόνια ο σκοπός σας ν’ αφανιστώ
Έλληνας χαμένος , πρόβλημα βατό
Έλληνας θαμμένος , γη χωρίς θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο απάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει

Τ΄αλφαβητάριο μην κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα σ’ εχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου μου τόχεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή σου χαίρεται
Τώρα ξεπουλιέμαι , μα ποιος θεός το δέχεται
Τώρα μου ζητάτε τα υπάρχον μου
Ως και την ψυχή μου πού χω πάνω μου
ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΟΥ

Μα εγώ είμαι Έλληνας δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο απάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει

Τ΄αλφαβητάριο μην κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα σ’ εχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου μου τόχεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος
Σ’ επαναστάσεις γαλουχημένος.
Εχω παλέψει , έχω νικήσει
Θεριά ανήμερα έχω λυγίσει

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΙΑΝΙΣΩ

Αυτούς Ελλάδα μου που χρόνια τώρα
Τον δρόμο σ’ άνοιξαν στην κατηφόρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ