ANΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ... Στην ελληνική μυθολογία ο `Ιακχος είναι ο θεός που οδηγεί την πορεία των μυημένων προς τα Ελευσίνια Μυστήρια. Ο Ίακχος ήταν ο «αρχηγέτης» των Μυστηρίων αυτών. Αναφέρεται ως γιος της θεάς Δήμητρας και του Ιασίωνα ή του Κελεού ή του θεού Διονύσου. Επίσης, θεωρούσαν τον Ίακχο ως γιο της Περσεφόνης ή ακόμα και σύζυγο της Δήμητρας.
Τρίτη 23 Μαΐου 2017
ΦΙΛΤΑΤΕ ΓΙΩΡΓΟ, ΑΞΙΖΕΙ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΜΙΑ "ΤΖΟΥΓΚΡΑΝΑ" ;;;
9 σχόλια:
* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "
* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "
* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...
e-mail : iakxos.com@gmail.com,
ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
Αχ ρε Γιώργο. Από το "κατ' ευθείαν στα μάτια!!! ο ξεπεσμός στο "μάτι" και, από κει δια χειρός Καμπουροσαυρου του αφρικανικού τύπου, στο Μεγάλο Αφεντικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήIAKXE..τέτοια αναρτάς και χαίρετε ο συντονιστής.....είσαι προβοκάτορας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΑΚΧΕ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΕΛ . ΤΙ ΣΟΙ ΚΟΥΛΟμπλογκ είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγινε στη Θεσσαλονίκη σήμερα ιακχε ? Τα έμαθες ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κούλης κρυβόταν από τα ΠΑΟΚΙΑ ?
Εκατοντάδες ΜΑΤ τον προστάτευαν . Χαχαχαχα
IAKXE ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΦΟ ΚΑΣΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΟΥΛΗΣ
ΙΑΚΧΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΔΕ ΓΛΙΤΩΝΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΟΥΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε σεις!!! "Καμπουρογαμόσαυρος ο αφρικανικού τύπου, ο επωνομαζόμενος και αμμώδης..." είναι η ορθή απόδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕ ΠΕ ΠΕΣΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΔΙΩΞΕ Η ΚΟΛΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΜΕΙΣ?
ΑΓΡΑΝΑΠΑΥΣΗ..
ΡΕ ΣΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΠΛΗΡΩΗΚΑΝ ΤΑ ΒΑΜΒΑΚΙΑ Η ΑΚΟΜΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφή