ANΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ... Στην ελληνική μυθολογία ο `Ιακχος είναι ο θεός που οδηγεί την πορεία των μυημένων προς τα Ελευσίνια Μυστήρια. Ο Ίακχος ήταν ο «αρχηγέτης» των Μυστηρίων αυτών. Αναφέρεται ως γιος της θεάς Δήμητρας και του Ιασίωνα ή του Κελεού ή του θεού Διονύσου. Επίσης, θεωρούσαν τον Ίακχο ως γιο της Περσεφόνης ή ακόμα και σύζυγο της Δήμητρας.
Σάββατο 15 Απριλίου 2017
3 σχόλια:
* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "
* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "
* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...
e-mail : iakxos.com@gmail.com,
ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
NOTHING....Η ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΟΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ......ΤΟΠΙΑΣΕΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΟΜΦΑΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΛΥΑΡΕΙΑ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήNOTHING....Η ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΟΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ......ΤΟΠΙΑΣΕΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΟΜΦΑΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΛΥΑΡΕΙΑ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποια στιγμή αυτό το καρναβάλι (ή καλλιστεία) με την σύναξη των Επιταφίων στην πλατεία πρέπει να σταματήσει. Η περιφορά του Επιταφίου γίνεται για να γυρίσει στις γειτονιές της ενορίας ακολουθούμενος από τους πιστούς σε κλίμα πλήρους κατάνυξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιθέτως τώρα τρέχουμε, εμείς και ο Επιτάφιος, να προλάβουμε να πάμε στην πλατεία, να εμφανιστεί στο τέλος η "φίρμα" (συγνώμη αλλά έτσι το νοιώθω) της Μητρόπολης και να σκορπιστεί το ποίμνιο διαγκωνιζόμενο, στα πεζούλια, στα μπουγατσατζίδικα, στις καφετερίες, στο δρόμο για να φάει, να πιεί, να πιάσει ψιλή κουβέντα αφού έτσι κι αλλιώς , αν δεν τσαλαπατηθείς να πας μπροστά, δεν βλέπεις τίποτε. Και τι να δεις άλλωστε; Επίδειξη είναι και όχι θρήνος και κατάνυξη.
Και μόλις τελειώσει ο πύρινος λόγος (!) το ποίμνιο περιμένει να περάσει το "βαγόνι" (και πάλι συγνώμη) που τους έφερε φωνάζοντας : Τούλααα έλα από δωω είν' ο δικός μας, Όχι καλέεε ο δικός μας έχει κόκκινα λουλούδια, Τάσοοο ψάξε να βρεις το παιδί, κάπου εδω γύρω παίζει, Μαριάνθη βαρέθηκα θα φύγω από δω κλπ κλπ . Και μετά πάλι τρέχοντας η κουστωδία να γυρίσει πίσω στην εκκλησία .
Παλαιότερα γυρνούσε σε μεγάλο μέρος της ενορίας, διαφορετικό κάθε χρόνο, με τους πιστούς να έχουν αναψει τα φώτα των σπιτιών, τις νοικοκυρές να έχουν βγάλει τραπεζάκια με κεριά και θυμίαμα, το εκκλησίασμα να σταματά σε αρκετά σταυροδρόμια και να ψέλνει τα Εγκώμια. Τώρα, τρέξιμο, φωνές, τσιρίδες, σπρωξίματα, χαβαλές, και "το ξωπίσ'" .
Δεν ξέρω αν γίνεται από ματαιοδοξία, από συναγωνισμό με άλλες Μητροπόλεις ή αν οι αυλοκόλακες μεταφέρουν επαίνους και θαυμασμό στον Ιεράρχη της πόλης, αλλά πιστέψτε με αυτό δεν είναι περιφορά του Επιταφίου.