ΧΑΡΙΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
Ο ομότιμος καθηγητής του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. Νικόλαος Μουτσόπουλος του Κωνσταντίνου, γεννήθηκε το 1927 στην Αθήνα. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και μετεκπαιδεύτηκε στη Γαλλία. Διδακτορικό δίπλωμα έλαβε από την Αρχιτεκτονική Σχολή του Ε.Μ.Π. Είναι διπλωματούχος της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., όπου και δίδαξε κατ' ανάθεση το μάθημα της Χριστιανικής Αρχαιολογίας και Τέχνης. Το 1958 εκλέγεται τακτικός καθηγητής στην Έδρα της Αρχιτεκτονικής Μορφολογίας στο Αρχιτεκτονικό Τμήμα της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. Έχει ασχοληθεί με τη βυζαντινή και μεταβυζαντινή εκκλησιαστική αρχιτεκτονική και τη μελέτη της βυζαντινής και της παραδοσιακής κατοικίας και τέχνης. Έχει γράψει σχετικές μελέτες και έχει διοργανώσει και μετάσχει σε πολλά διεθνή και τοπικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει διενεργήσει ανασκαφές σε διάφορα σημεία της Ελλάδας. Ασχολείται με τη μελέτη και την καταγραφή των οχυρών οικισμών και κάστρων του βορειοελλαδικού χώρου και με θέματα συγκριτικής μορφολογίας. Διετέλεσε πρόεδρος σε διεθνή και εθνικά επιστημονικά συμβούλια. Έχει εργασθεί ως υπεύθυνος στην αναστήλωση του Παναγίου Τάφου. Είναι αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, της Academia Pontaniana της Νεαπόλεως και της Ακαδημίας Επιστημών της Βουλγαρίας, καθώς και επίτιμος Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Σόφιας.
Εργογραφία
Πρόσφατες εκδόσεις (πηγή: ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ):
Ιστορία του ελληνικού πολιτισμού. Αθήνα, Αλέξανδρος, Σελ.: 364. ISBN: 960-7750-58-6
Ιστορία του ελληνικού πολιτισμού. Αθήνα, Αλέξανδρος, Σελ.: 348. ISBN: 960-7750-59-4
Γεράκι. Θεσσαλονίκη, Κυριακίδη Αφοί, 1981. Σελ.: 246.
Οι εκκλησίες του νομού Πέλλης. Θεσσαλονίκη, Ίδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου, 1989. Σελ.: 504.
Καστοριά. Αθήνα, Μέλισσα, 1989. Σελ.: 72. ISBN: 960-204-156-0
Η βασιλική του Αγίου Αχιλλείου στην Πρέσπα. Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 1989. Σελ.: 575.
Η βασιλική του Αγίου Αχιλλείου στην Πρέσπα. Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 1989. Σελ.: 445.
Η βασιλική του αγίου Αχιλλείου στην Πρέσπα. Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 1989.
Εκκλησίες της Καστοριάς. Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 1992. Σελ.: 567. ISBN: 960-260-645-2
Παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 1993. Σελ.: 98. ISBN: 960-260-711-4
Μακεδονικά βιώματα. Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 1996. Σελ.: 443. ISBN: 960-260-849-8
Η δερματόστιξη ( Το τατουάζ ). Θεσσαλονίκη, Βάνιας, 1996. Σελ.: 165.
Η βασιλική του Αγίου Αχιλλείου στην Πρέσπα. Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 1999. Σελ.: 360. ISBN: 960-260-993-1
Τα τζάτζαλα. Θεσσαλονίκη, University Studio Press, 2000. Σελ.: 232. ISBN: 960-12-0905-0
Ρεντίνα IV. Θεσσαλονίκη, Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, 2000. Σελ.: 434. ISBN: 960-7265-44-0
Διαδρομή αυτογνωσίας. Σκόπελος, Νησίδες, 2000. Σελ.: 159. ISBN: 960-8480-72-8
Ρεντίνα ΙΙ. Αθήνα, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, 2001. Σελ.: 534. ISBN: 960-7018-88-5
Ιστορία του ελληνικού έθνους. Συλλογικό έργο. Αθήνα, Αλέξανδρος, 2001. Σελ.: 364. ISBN: 960-8092-15-9
Ιστορία του ελληνικού έθνους. Συλλογικό έργο. Αθήνα, Αλέξανδρος, 2001. Σελ.: 348. ISBN: 960-8092-16-7
Διαδρομή αυτογνωσίας. Σκόπελος, Νησίδες, 2001. Σελ.: 237. ISBN: 960-8480-73-6
Ιστορία του ελληνικού έθνους. Συλλογικό έργο. Αθήνα, Αλέξανδρος, 2001. Σελ.: 282. ISBN: 960-8092-14-0
Θεσσαλονίκη. Συλλογικό έργο. Αθήνα, Μουσείο Μπενάκη, 2002. Σελ.: 249. ISBN: 960-8452-94-5
Οι βυζαντινές εκκλησίες της Άρτας. Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 2002. Σελ.: 190. ISBN: 960-374-145-
Συναισθηματική τοπογραφία. Σκόπελος, Νησίδες, 2002. Σελ.: 247. ISBN: 960-8263-09-3
Η πασσαλόπηκτη κατοικία ενός λιμναίου νεολιθικού οικισμού. Θεσσαλονίκη, University Studio Press, 2003. Σελ.: 179. ISBN: 960-12-1225-6
Σταυρωμένοι κίονες. Αθήνα, Κοάν, 2004. Σελ.: 183. ISBN: 960-7895-40-1
Άγνωστα βυζαντινά κάστρα της Μακεδονίας. Σκόπελος, Νησίδες, 2004. Σελ.: 228.
Παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη, Επίκεντρο, 2005. Σελ.: 98. ISBN: 960-6645-17-7
Βυζαντινά και οθωμανικά. Θεσσαλονίκη, Νησίδες, 2005. Σελ.: 311. ISBN: 960-8263-42-5
Γρεβενά. Θεσσαλονίκη, University Studio Press, 2006. Σελ.: 470. ISBN: 960-12-1493-3
Άνω Μακεδονία. Συλλογικό έργο. Αθήνα, Τζιαμπίρης - Πυραμίδα, 2006. Σελ.: 432. ISBN: 960-8060-16-8
Η Κόκκινη Εκκλησία (Kizil Kilise) κοντά στο Sivri Hisar της Καππαδοκίας. Θεσσαλονίκη, Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, 2007. Σελ.: 55. ISBN: 978-960-7265-72-2
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ Ο ΙΔΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ Μ.....Α ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΑΣ ΕΡΓΟ. ΤΟΣΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή10:23 - ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ "ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ENAΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ MONO ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΕΡΡΩΝ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ,ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΗΔΙΑ ΟΠΩΣ Η ΔΗΜ ΑΓΟΡΑ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΤΑΚΙΜΙΑΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥΣ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΕΔΑΡΙΔΗ-ΠΕΡΔΙΚΙΔΗ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ-ΧΡΥΣΑΦΗ ΚΑΙ ΣΙΑ.ΠΟΙΑ ΑΡΑΓΕ ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ?
ΤΙΣ ΙΑΚΧΟΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΣΤΟ.
ΤΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΥΚΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΕΛΟΣ, ΚΑΛΑ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΛΑ ΗΠΙΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑΝΙ.
ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΕΣ ΜΕ ΑΗΔΙΕΣ.
ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕ ΒΙΑΓΚΡΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ Η ΤΣΟΓΛΑΝΟΠΑΡΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΙΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ......
΄΄ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ; Η ΤΣΟΓΛΑΝΟΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΧΟΥΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ; ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΣΥ ΙΑΚΧΕ ΤΟΤΕ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ, Ή ΠΟΣΑ ΠΗΡΕΣ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ΄΄ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΙΑΚΧΕ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΑΣΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΤΡΟΥΛΙΟ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ?
ΟΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ
ΘΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΥΚΙ !
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΣΟΥ !!!
ΠΑΡΚΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ -ΜΠΑΧΤΣΕΣ !
ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΕ
ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΧΕΤΕ ΡΗΜΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΞΕΧΑΣΑ..
ΚΑΤΡΟΥΛΙΟ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΒΛΑΧΟΣ - ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΑΛΛΑς ΚΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΜΕ ΤΟ "ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΤΟΠΥ ΣΧΕΔΙΟ" ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ "ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΥΚΙ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΑΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΑΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Ο ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΣ , ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΏΝ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ΟΔΗΓΩΝΜΤΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΣΑΦΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΩΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΟΥΝΑ ΩΣ ΓΕΝΝΙΤΣΑΡΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΈΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΧΘΗΚΑΝ ΜΕ 300 ΨΗΦΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΧΑΡΙΝ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΑ
10:40 BΓΑΛΕ ΤΟ ΓΡΑΣΣΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ... ΚΑΘΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΊΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΛΕΝΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ.............ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ Η ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ................................................................................................ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλεκισμός: Το έσχατο στάδιο του παρασιτισμού!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙακχε σταμάτα επιτέλους να ασχολήσε με μαλακίες.Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, είδες την εμφάνιση του Αλέκου Παπαδόπουλου στον Παπαχελά? Οποιος έχει λίγο μυαλό κατάλαιβε τι μας ετοιμάζουν:
Γίνεται πλέον εμφανές το τελευταίο χαρτί του μεταπολιτευτικού παρασιτισμού.Ο άσσος στο μανίκι των νταβατζήδων που ρούφηξαν το μεδούλι του τόπου, δεν είναι άλλος από την επείγουσα συγκρότηση ενός μετώπου των ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ και των ξένων σιωνιστών αφεντικών τους ενάντια στην πιθανότητα αφύπνισης του Εθνους και του Λαού. Για αυτό ακριβώς οι δυνάμεις αυτές θα καταγγείλουν κάθε γνήσια και αυθεντικά λαική προσπάθεια σαν ανορθόλογη, αντιευρωπαική, ανατολίτικη, οπισθοδρομική και λαικίστικη.Γιατί όπως αυτή θα είναι η τελευταία κυβέρνηση Τσολάκογλου έτσι και ο Αλεκισμός ή Alexism επί το ευρωπαικότερον θα είναι το έσχατο στάδιο του νεοελληνικού παρασιτισμού.
Έχουν γνώση οι Φύλλακες!
Ιωάννης Πετράκης
ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΕΡΡΩΝ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ,ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΗΔΙΑ ΟΠΩΣ Η ΔΗΜ ΑΓΟΡΑ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΤΑΚΙΜΙΑΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥΣ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΕΔΑΡΙΔΗ-ΠΕΡΔΙΚΙΔΗ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ-ΧΡΥΣΑΦΗ ΚΑΙ ΣΙΑ.ΠΟΙΑ ΑΡΑΓΕ ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ?
ΣΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ.ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΑ ΤΑΚΙΜΙΑ ΣΟΥ.ΣΕ 200 ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ?ΧΡΥΣΑΦΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ.
TEΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΟΥ .... ΤΟΥ ΣΤΥΛ "ΣΕΔΑΡΙΔΗ-ΠΕΡΔΙΚΙΔΗ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ-ΧΡΥΣΑΦΗ ΚΑΙ ΣΙΑ" ΠΟΙΑ ΑΡΑΓΕ ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ?"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ, Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ. ΟΡΓΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΡΙΣΕΥΕΙ. ΜΕ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ... ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΕΥΑΣΕ; ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΙΚΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΤΣΟΓΛΑΝΟΠΑΡΕΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΙΑΚΧΕ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΡΙΝΑΝ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ; ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΔΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΙΩΡΟΦΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΑΖΑ ΑΠΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΚΤΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ???ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΠΟΛΥΞΕΡΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ......ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΔΟΥΛΙΑ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΥΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ?
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΑΗΔΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΧΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΘΕΛΕΙ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ, ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ?
ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΑΤΕΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΤΑΔΕ
Ε! ΚΑΙ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ.
ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΤΕ, ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΣΥΡΙΖΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΡΑΦΕΙΣ,(ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΑΠΟ ΣΥΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ),
ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΛΕΙ -ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΧΕΙΡΩΝ ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΕΣΤΙ- ΜΟΥΣΧΑΡ Ε! ΜΟΥΣΧΑΡ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΕΧΟΥΜΕ.ΑΣ ΕΙΝΕ ΚΑΛΛΑ Η ΣΙΚΕΛΙΑ. ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΝ? ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΙΩΑΝΝΗ ΠΕΤΡΑΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΙΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ Κ. ΠΑΡΘΕΝΟΝΕΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ. ΕΞΑΛΟΥ ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΧΙ-ΤΕΚΤΟΝΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΕΡΡΩΝ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΔΡΕΟΥ
ΔΟΡΚΟΦΙΚΗΣ
ΝΥΧΤΟΠΑΤΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ Ο ΣΕΡΡΑΙΟΣ
ΑΝ ΞΕΧΝΑΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΑΥΤΩΝ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΑΙΝΕΙΤΕ.
ΣΕΡΡΑΣ........ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΓΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΕΧΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
Να σας πω την αλήθεια κι΄εγω υπέρ να γκρεμισθεί αυτή η βλακία είμαι,αλλά αυτή η μανία να γκρεμισθεί κάτι μου βρωμάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΕΓΙΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ? ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ?
ΑπάντησηΔιαγραφή1.27 ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΟΣΟΙ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή