Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 300 ΘΟΛΟΝΕΡΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΔΕΣ ΓΚΟΝΙΟΛΑΓΝΟΥΣ

Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΓΚΟΝΗ ...

Ανώνυμος είπε...

Τα δύο βασικά ζητούμενα είναι πόσο
σπουδαίο ήταν το καλλιτεχνικό έργο που προσέφερε το ΔΗΠΕΘΕ επί διευθύνσεως Γκόνη και ποιά είναι τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής της περιόδου. Για το δεύτερο δεν έχω άποψη και θα πρέπει το διοικητικό συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ και οι δημοτικές αρχές να ενημερώσουν τους συνδημότες ποιά οικονομική κατάσταση παρέλαβε ο Γκόνης και τί παραδίδει. Για το καλλιτεχνικό έργο θα μπορούσα με λίγα λόγια να πω ότι πούλησε στην πόλη μας φύκια για μεταξωτές κορδέλλες. Θα μπορούσα να αναλύσω λεπτομερώς το θέμα αλλά δεν είναι της ώρας.. Επιγραμματικά: εννιά στις δέκα παραστάσεις ήταν για προβληματικούς κομπλεξικούς θεατές (για να μην πω τίποτα πιο βαρύ) που το παίζουν και καλά κουλτουριάρηδες αλλά δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα. Οι περισσότερες παραστάσεις ήταν ψυχοβγαλτικοί μονόλογοι που ικανοποιούν τα γούστα των εν λόγω υποστηρικτών του Γκόνη. Από τις ελάχιστες παραστάσεις κανονικών σωστών έργων ήταν η "ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ" για την οποία, όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το φτύσιμο που τρώει ο Γκόνης από τον "ταχυδρόμο των ΝΕΩΝ", όταν η παράσταση παίχτηκε στην Αθήνα. και ας μην αναφερθώ στη αηδία παράσταση "ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ" όπου την Ιουλιέτα έπαιζε ΑΓΟΡΑΚΙ ηθοποιός...

16 σχόλια:

  1. AΓΓΕΛΙΔΗ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙΣ ΣΤΟΝ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ" ΠΟΥ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AΦOY ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΩΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MHΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΗΠΕΘΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΚΟΝΗ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΣΟΥΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν αληθεύουν οι πληροφορίες οι πρακτικές είναι ίδιες όπως στο Αγρίνιο, υπογραφές συμπαράστασης. Δεν έχουμε κανένα Σερραίο να ηγηθεί του πολιτισμού και να ακολουθήσει - συστρατευτεί η Δημοτική Αρχή. Τόσοι ξένοι ήρθαν τόσοι φύγαν και στο τέλος τι μας μένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ Κ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζητώ συγγνώμη για το λάθος μου σε προηγούμενο σχόλιό μου. Γράφω λανθασμένα ότι στην παράσταση "ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ" τον ρόλο της Ιουλιέτας έπαιζε ΑΓΟΡΑΚΙ. Ο εκνευρισμός και η σύγχυση που μου προκάλεσε εκείνη η παράσταση, θολώνει ακόμη και σήμερα την μνήμη μου που προπαθεί να ξεχάσει τις δυσάρεστες εικόνες και τις τραυματικές θεατρικές εντυπώσεις.. Διορθώνω λοιπόν: στην παράσταση εκείνη με ανύπαρκτο σκηνικό και κακόγουστα φτηνιάρικα κουστούμια όλοι οι ρόλοι (ανδρών και γυναικών πλην Ιουλιέτας) παίχτηκαν όχι από ατάλαντα αλλά από κακοτάλαντα ΑΓΟΡΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν δω τον ΒΕΡΓΙΔΗ Καλλιτεχνικό Διευθυντή
    στη θέση του Γκόνη,
    θα ΠΕΘΑΑΑΑΝΩΩΩΩΩΩΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε που είσαι άσχετος και μιλάς για Αριστοφάνη και Λυσιστράτη, να σε ενημερώσω ότι όλοι οι ρόλοι παίζονταν από άνδρες στο αρχαίο ελληνικό θέατρο, αλλά στην Αρχαία Ελλαδα ήταν διαδεδομένη ευρύτατα και η παιδεραστία και διάφορα άλλα ακατονόμαστα φαινόμενα ενώ οι γυναίκες δεν είχαν καθόλου δημόσια δικαιώματα εκτός από τις πόρνες. Μήπως νοσταλγείς αυτές τις συνήθειες των αρχαίων Ελλήνων και επιθυμείς την επιστροφή τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολες οι επιλογές Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο ΔΗΠΕΘΕ Σερρών κατά το παρελθόν γινόταν είτε με κομματικά κριτήρια (Ιωάννου, Σίσκος) είτε με κολλητιλίκια (Βεργίδης, Γκόνης). Κανένας από αυτούς δεν άξιζε ούτε για Διευθυντής και προ πάντων κανένας από αυτούς δεν ήταν πραγματικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. Ελπίζω η σημερινή δημοτική αρχή να λάβει σοβαρά υπόψη πρώτα τα καλλιτεχνικά προσόντα του επόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή και επί τέλους να απαλλαγεί το ΔΗΠΕΘΕ από νοσηρές καταστάσεις του παρελθόντος και να ανασώνει ο χώρος του πολιτισμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΗ Η ΡΑΧΗΛ. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥ ΠΌΛΙΤΙΣΜΟΥ; ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΛΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΣΟ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιος Γκόνη ρε Κουλτουριάρηδες!!!!!
    Ο και καλά…ξερώ…
    Μια καλή παράσταση δεν είδαμε…
    Θα λεμέ σε λίγο…»που είσαι ρε Βεργίδ绨Χίλιες φορές ο Νικόλας παρά αυτός ο ΑΣΧΕΤΟΣ.
    Όλες…μα όλες οι παραστάσεις ήταν μόνο για προβληματικούς κομπλεξικούς θεατές.
    Ένας Καλλιτεχνικός Διευθυντής πρέπει να έχει ΟΝΟΜΑ και εμπειρία, να τον Σέβονται πολίτες τις Πόλης όταν περπατάει στο δρόμο και να καταλάβει τι θέλει ο κόσμος να δει.
    Ένας είναι μόνο ικανός για Καλλιτεχνικός Διευθυντής …που μπορεί να αφήσει έργο στο ΔΗΠΕΘΕ… και θα αφήσει.
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ!!!
    Αυτός και μόνο αυτός μπορεί, γιατί ξέρει από θέατρο.
    Όχι κάτι γατάκια που το παίζουν γνώστες του Θεάτρου…
    Ο Μωραΐτης γεννήθηκε για αυτό, ενώ οι άλλοι το εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να κάνουν όνομα με ΠΑΠ@ΡΙΕΣ!!!
    Ζίκος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟΠΕΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕΣ.................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γκόνη,
    άρχισε να πακετάρεις και σιγά σιγά... ξέρεις.

    Για να σε βοηθήσω:

    http://www.ferries-greece.com/gr/greek_islands/dodecanese/tilos_ferries/tilos.asp

    ή

    http://www.intickets.gr/limani/mykonos_port.asp

    Σε αυτούς δεν με πειράζει αν παίξει την Αντιγόνη ή την Ισμήνη, ο Νώντας ο κρεοπώλης.

    Στην Σέρρες που μεγαλώνει το παιδί μου και σε πληρώνω δεν θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ 61 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΣΕΡΡΩΝ,ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ