Ανώνυμος είπε...
Τα δύο βασικά ζητούμενα είναι πόσο
ANΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ... Στην ελληνική μυθολογία ο `Ιακχος είναι ο θεός που οδηγεί την πορεία των μυημένων προς τα Ελευσίνια Μυστήρια. Ο Ίακχος ήταν ο «αρχηγέτης» των Μυστηρίων αυτών. Αναφέρεται ως γιος της θεάς Δήμητρας και του Ιασίωνα ή του Κελεού ή του θεού Διονύσου. Επίσης, θεωρούσαν τον Ίακχο ως γιο της Περσεφόνης ή ακόμα και σύζυγο της Δήμητρας.
* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "
* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "
* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...
e-mail : iakxos.com@gmail.com,
ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
AΓΓΕΛΙΔΗ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙΣ ΣΤΟΝ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ" ΠΟΥ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΝΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAΦOY ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΩΣΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήMHΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΗΠΕΘΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΚΟΝΗ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΣΟΥΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν αληθεύουν οι πληροφορίες οι πρακτικές είναι ίδιες όπως στο Αγρίνιο, υπογραφές συμπαράστασης. Δεν έχουμε κανένα Σερραίο να ηγηθεί του πολιτισμού και να ακολουθήσει - συστρατευτεί η Δημοτική Αρχή. Τόσοι ξένοι ήρθαν τόσοι φύγαν και στο τέλος τι μας μένει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ Κ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγγνώμη για το λάθος μου σε προηγούμενο σχόλιό μου. Γράφω λανθασμένα ότι στην παράσταση "ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ" τον ρόλο της Ιουλιέτας έπαιζε ΑΓΟΡΑΚΙ. Ο εκνευρισμός και η σύγχυση που μου προκάλεσε εκείνη η παράσταση, θολώνει ακόμη και σήμερα την μνήμη μου που προπαθεί να ξεχάσει τις δυσάρεστες εικόνες και τις τραυματικές θεατρικές εντυπώσεις.. Διορθώνω λοιπόν: στην παράσταση εκείνη με ανύπαρκτο σκηνικό και κακόγουστα φτηνιάρικα κουστούμια όλοι οι ρόλοι (ανδρών και γυναικών πλην Ιουλιέτας) παίχτηκαν όχι από ατάλαντα αλλά από κακοτάλαντα ΑΓΟΡΑΚΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δω τον ΒΕΡΓΙΔΗ Καλλιτεχνικό Διευθυντή
ΑπάντησηΔιαγραφήστη θέση του Γκόνη,
θα ΠΕΘΑΑΑΑΝΩΩΩΩΩΩΩ!!!
ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε που είσαι άσχετος και μιλάς για Αριστοφάνη και Λυσιστράτη, να σε ενημερώσω ότι όλοι οι ρόλοι παίζονταν από άνδρες στο αρχαίο ελληνικό θέατρο, αλλά στην Αρχαία Ελλαδα ήταν διαδεδομένη ευρύτατα και η παιδεραστία και διάφορα άλλα ακατονόμαστα φαινόμενα ενώ οι γυναίκες δεν είχαν καθόλου δημόσια δικαιώματα εκτός από τις πόρνες. Μήπως νοσταλγείς αυτές τις συνήθειες των αρχαίων Ελλήνων και επιθυμείς την επιστροφή τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλες οι επιλογές Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο ΔΗΠΕΘΕ Σερρών κατά το παρελθόν γινόταν είτε με κομματικά κριτήρια (Ιωάννου, Σίσκος) είτε με κολλητιλίκια (Βεργίδης, Γκόνης). Κανένας από αυτούς δεν άξιζε ούτε για Διευθυντής και προ πάντων κανένας από αυτούς δεν ήταν πραγματικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. Ελπίζω η σημερινή δημοτική αρχή να λάβει σοβαρά υπόψη πρώτα τα καλλιτεχνικά προσόντα του επόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή και επί τέλους να απαλλαγεί το ΔΗΠΕΘΕ από νοσηρές καταστάσεις του παρελθόντος και να ανασώνει ο χώρος του πολιτισμού!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΗ Η ΡΑΧΗΛ. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥ ΠΌΛΙΤΙΣΜΟΥ; ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΛΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΣΟ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος Γκόνη ρε Κουλτουριάρηδες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ και καλά…ξερώ…
Μια καλή παράσταση δεν είδαμε…
Θα λεμέ σε λίγο…»που είσαι ρε Βεργίδ绨Χίλιες φορές ο Νικόλας παρά αυτός ο ΑΣΧΕΤΟΣ.
Όλες…μα όλες οι παραστάσεις ήταν μόνο για προβληματικούς κομπλεξικούς θεατές.
Ένας Καλλιτεχνικός Διευθυντής πρέπει να έχει ΟΝΟΜΑ και εμπειρία, να τον Σέβονται πολίτες τις Πόλης όταν περπατάει στο δρόμο και να καταλάβει τι θέλει ο κόσμος να δει.
Ένας είναι μόνο ικανός για Καλλιτεχνικός Διευθυντής …που μπορεί να αφήσει έργο στο ΔΗΠΕΘΕ… και θα αφήσει.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ!!!
Αυτός και μόνο αυτός μπορεί, γιατί ξέρει από θέατρο.
Όχι κάτι γατάκια που το παίζουν γνώστες του Θεάτρου…
Ο Μωραΐτης γεννήθηκε για αυτό, ενώ οι άλλοι το εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να κάνουν όνομα με ΠΑΠ@ΡΙΕΣ!!!
Ζίκος!!!
ΤΟΠΕΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕΣ.................................
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκόνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήάρχισε να πακετάρεις και σιγά σιγά... ξέρεις.
Για να σε βοηθήσω:
http://www.ferries-greece.com/gr/greek_islands/dodecanese/tilos_ferries/tilos.asp
ή
http://www.intickets.gr/limani/mykonos_port.asp
Σε αυτούς δεν με πειράζει αν παίξει την Αντιγόνη ή την Ισμήνη, ο Νώντας ο κρεοπώλης.
Στην Σέρρες που μεγαλώνει το παιδί μου και σε πληρώνω δεν θέλω.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ 61 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΣΕΡΡΩΝ,ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφή