Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΕΙΣ : "Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΣΕΡΡΩΝ - ΝΙΓΡΙΤΗΣ"


         ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΘΕΡΑΠΑΙΝΙΔΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ !!!!


Τα "ρετάλια" του Μουζάλα και της Τασίας λιάζονται στο ΚΕΓΕ Σερρών (το οποίο επρόκειτο σύμφωνα με διαβεβαιώσεις της Βarbie Υφυπουργού να παραχωρηθεί στο Επιμελητήριο Σερρών για την δημιουργία Δημοπρατηρίου Αγροτικών Προϊόντων) ενώ Έλληνες κληρικοί ( μισθοδοτούμενοι από το ελληνικό δημόσιο από τους φόρους που πληρώνουν Έλληνες πολίτες) χρησιμοποιήθηκαν ως φορτοεκφορτωτές των ονίων ( που και αυτά πληρώθηκαν από το βαλάντιο των Ελλήνων θρησκευόμενων) για την σίτιση των απρόσκλητων ισλαμοεισβολέων οι οποίοι εκδιώχθηκαν από το hotspot, της Νέας Καβάλας του Κιλκίς.

Αλήθεια οι εργασίες αυτές των ιερέων εντάσσονται στον κύκλο των καθηκόντων τους για τα οποία ως εργαζόμενοι μισθοδοτούνται ;

1 σχόλιο:

  1. Ιακχε, είμαι φοιτητής του ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ από την Καλαμάτα. Βρήκα διαμέρισμα με ενοίκιο πολύ φθηνότερο από αυτό που πληρώνω σήμερα. εΧω και τους δυο γονεις μου στην ανεργία. Θέλω να κάνω μετακόμιση και μου ζητήσανε 200 ευρώ. Μήπως μπορεί η Μητρόπολη να σταθεί στο πλευρό μου, να βοηθήσουν στην μετακόμιση των οικοσκευών μου.Δεν είμαι πρόσφυγας μπορω να έχω την ίδια αντιμετώπιση; Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;


    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ