Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

"ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ" ... "ΤΟ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ " ( 3 )


         Η "ΤΑΠΑ" ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΧΡΥΣΑΦΗ





o iakxos: "MENOYME EYΡΩΠΗ" ... ΤΟ "ΝΑΙ" ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ (...: "ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ...  ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΥΤΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ;;;"      Λοιπόν Αλέξανδρε,  επειδή εμφανίζεσαι ως εκ των "Ηρα...
 .

"ΓΙΑΤΙ, ΜΠΑΜΠΑ, ΓΙΑΤΙ ;

Γιατί Μπαμπα ; Γιατι ;

Γιατι Μπαμπά εκλεισες το μαγαζι σου απο το περσινο καλοκαιρι του 2015;
Γιατι ενω μου ελεγες μεχρι τοτε , ειμαστε δυσκολα παιδι μου , ζοριζομαστε πολυ, αλλα αγωνιζομαστε και θα πανε καλυτερα τα πραγματα, τελικα το εκλεισες ;
Γιατι Μπαμπά η Μαμα απολυθηκε απο την δουλεια της ενω δουλευε τοσο πολυ και ηταν τοσο απαραιτητη εκει;
Γιατι Μπαμπά ο αδελφος μου ενω είχε εκεινη την καινοτομα ιδεα που ελεγες και θα πετυχαινε σιγουρα εδω στην Ελλαδα , ειναι εδω και μηνες στο Εξωτερικο;
Γιατι Μπαμπά ενω μου ελεγες μην ανησυχεις κοριτσι μου δεν υπαρχει περιπτωση να ζησετε εσεις αυτα που ζησανε οι παπουδες σας , στηνεστε με τις ωρες στην ουρα για να παρουμε τα βασικα ;
Γιατι Μπαμπά ενω εχουμε τοσα πολλα χαρτονομισματα - νεα δραχμη γραφουν επανω τους - στο σπιτι , μου λες δεν εχουν καμμια αξια , αφου παλια με το ευρω ειχαμε πολυ λιγοτερα;

Γιατι Μπαμπά εχουν ακριβυνει ολα ; και μου λες σχεδον παντα : οχι αυτο ειναι εισαγομενο ειναι μονο για αυτους που ειχαν κρυψει πολλα ευρω περισυ;
Γιατι Μπαμπά , μας ειπες χθες οτι θα πρεπει να αλλαξουμε σπιτι και να παμε στης γιαγιας, γιατι αυτο πλεον το παιρνουν αφου δεν μπορουμε να πληρωσουμε το δανειο ;
Γιατι Μπαμπά κυκλοφορουν τοσα λιγα αυτοκινητα εξω , και το δικο μας ειναι στον δρομο απεναντι; Δεν εχει βενζινη μου ειπες αλλα ο μπαμπας της φιλης μου που ειχε δουλειες εξω- κατι περιεργα μου ελεγες για καταθεσεις στο εξωτερικο - κυκλοφορει με εκεινο το μεγαλο και στο σπιτι τους εχουν τα παντα ;
Γιατι Μπαμπά , δεν βλεπω κανεναν με χαμογελο εξω;
Γιατι Μπαμπά ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΑΝΕΣ ΚΑΤΙ ΕΣΥ ΠΕΡIΣΥ ΜΠΑΜΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ;
ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΜΠΑ ; ΓΙΑΤΙ;

3 σχόλια:

  1. ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΚΕΚΑΤΖΗΔΕΣ ΦΕΡΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΛΙΓΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμόγια τελειώσατε !!! Έχετε αρχίδια να μιλάτε επώνυμα ;;;

      Διαγραφή
  2. να βλεπω τον αραμπατζη να καταπινει ταβανοπροκες το βραδυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ