Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΙΑΚΧΟ ... ΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ



"ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ"





dimotikosafari: ''ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ''.ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΓ...: «Από άλλο χώρο προέρχομαι εγώ και από άλλο χώρο ο κ. Γεωργιάδης και δεν έχω καμία συγγένεια ιδεολογική....

«Από άλλο χώρο προέρχομαι εγώ και από άλλο χώρο ο κ. Γεωργιάδης και δεν έχω καμία συγγένεια ιδεολογική. Με εξαίρεση τον μακαρίτη τον Κατσιφάρα, ο μόνος που μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν πραγματικά υπουργός Ναυτιλίας και μπορούσε να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις του, παρότι δεν μπορούσε να λύσει όλα τα αιτήματα, αλλά είχε έλεγχο (ήταν ο κ. Γεωργιάδης). Και το ίδιο νομίζω ότι έκανε στο χώρο της υγείας, όπου εκκρεμούσαν αποφάσεις για δεκαετίες μερικές από αυτές, εφαρμόστηκαν και υλοποιήθηκαν και έχει κάνει κολοσσιαίο έργο στο υπουργείο Υγείας και πρέπει να μείνει στην ιστορία.»
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ