Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Ο ΓΚΕΡΝΤ ΜΥΛΕΡ ... ΤΟΥ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΥ

ΠΑΝΤΑΖΗΣ: «ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟ»
 
Ο  ευφυέστερος σίγουρα ποδοσφαιριστής που πέρασε από τον Πανσερραϊκό, ο μεγαλύτερος σκόρερ στην ιστορία της ομάδος  ... επι τέλους δικαιώνεται , όμως σε λάθος χρόνο. Του εύχομαι πάντως  κάθε επιτυχία


H δήλωση του Γιώργου Πανταζή :
  
"Επειδή ας είπε ορισμένα πράγματα ο Νίκος, η πρώτη επιλογή που κάναμε ήταν ο Κώστας ο Βασιλακάκης. Εγώ είχα την τύχη να τον έχω και συμπαίκτη στην Δόξα Δράμας και τον ήξερα σαν χαρακτήρα τον ξέρω και σαν ποδοσφαιριστής, τον ξέρω και σαν προπονητή και ήταν η πρώτη επιλογή μας και είμαστε πολλοί τυχεροί που συμφώνησε μαζί μας. Όντως συμφώνησε, ήρθε από την πρώτη στιγμή χωρίς να σκεφτεί τίποτε άλλο και αποφασίσει να ‘ρθει στον Πανσερραϊκό. Νομίζω ότι θα ’χουμε μια πάρα πολύ καλή σχέση, γιατί συμπίπτουν οι απόψεις μας και θα έχουμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία.

Μιλώντας για μένα θα πω ότι ήταν μια πολύ μεγάλη στιγμή όταν με πήραν τα παιδιά και μου πρόσφεραν αυτή τη θέση. Ήταν για μένα όνειρο ζωής.  Δεν σας κρύβω ότι πάρα πολλά χρόνια περίμενα  να βοηθήσω τον Πανσερραϊκό και νομίζω ότι αυτή η στιγμή έχει φτάσει.  Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που έχουμε δίπλα μας τον Κώστα. Θα το δείτε και στην διάρκεια είναι ένα παιδί που δεν θα δώσει δικαίωμα σε κανέναν. Νομίζω ότι από κει ξεκινάνε όλα. Θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε τα πάντα για αυτή  την ομάδα και θα προσπαθήσουμε να φέρουμε πίσω όλους αυτούς που πίστευαν κάποτε  σε έναν μεγάλο Πανσερραίκό,  να μπορέσουμε να φέρουμε πίσω και  αυτά τα παιδιά που δεν  ξέρουν τι θα πει Πανσερραϊκός, παρόλο που βλέπουν φωτογραφίες ...

Νομίζω ότι έχουμε μια τρομερά μεγάλη ιστορία και νομίζω ότι ο κόσμος πρέπει να ‘ρθει ξανά πίσω στο γήπεδο, να μπορέσει να ζήσει ανάλογες στιγμές. Νομίζω πως θα τα καταφέρουμε,… Θα μας δώσετε ένα πολύ μικρό περιθώριο για να καταλάβουμε κι εμείς τι μας γίνεται, γιατί κι εμείς είμαστε ακόμη στην αρχή,  Και από δω και  πέρα θα είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Τουλάχιστο εγώ προσωπικά θα αφήσω το τηλέφωνό μου ανοιχτό για όλους αυτούς που ασχολούνται με τον Πανσερραϊκό.  Θα είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε συζήτηση. Θα προτιμούσα να ενοχλείτε εμένα, αν λέγεται ενόχληση, παρά να απασχολείτε τον προπονητή, εγώ θα είμαι πάντα στη διάθεσή σας και θα σας απαντώ για θέματα που π΄ρεπει να τα μάθει και ο φίλαθλος κόσμος των Σερρών.



"Σε συνδυασμό με τις δηλώσεις Ιλανίδη αλλά και διαβάζοντας προσεκτικά τις δηλώσεις Πανταζή, επειδή γνωρίζω τον άνδρα, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η ενσωμάτωσή του  στο team του Πανσερραϊκου αποτελεί  επιλογή του Βασιλακάκη και όχι "των παιδιών"  όπως λέει ο Γιώργος ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ