Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΤΩΡΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΒΑΤΑ


" ΕΓΙΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΜΙΣΟΣ " ... ΚΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ του  ΝΕΣΤΟΡΑ στον ψευτο-ΝΤΑΒΑΤΖΗ  ΤΟΥ ΣΕΡΡΑΪΣΤΑΝ

Τα παρακάτω  3  κείμενα μαζί με μια σειρά άλλων δειλών όπως πάντα, γι’ αυτό και αμφίσημων Αραμπατζο – ορνιθοσκαλισμάτων που γράφτηκαν “Στα πεταχτά”, δημοσιεύτηκαν στις 15 και 16 Μαρτίου στο Σ.Θ. Φέρουν την υπογραφή του Α.Α και αφορούν τον Γιώργο Μπαντοτάκη που υπογράφει ως “ΝΕΣΤΟΡΑΣ”. 

 /———/

1)<<Οι αποφάσεις του ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας) όπως και του Αρείου Πάγου κύριε γενικέ διευθυντά της Νέας …. δεν είναι τελεσίδικες αλλά αμετάκλητες. Γι’ αυτό μην ασχολείσαι κύριε Γενικέ, με θέματα σοβαρά. Με «πατάτες και κρεμμύδια», λέγω ναι. Συμφωνώ.
Τα «μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους … λους», λέγει ο θυμόσοφος Λαός μας>>.
 

2)<<Μια σύσταση λόγω εμπειρίας, γνώσης και γνώσεων προς τους γενικούς διευθυντές ή ό,τι άλλο είναι τοπικών καναλιών, προς τον Νίκο και τον Γιώργο.
 
Τους υπενθυμίζω ότι ευτυχώς, ενώ κατ’ άλλους διαβασμένους δυστυχώς, η αχαριστία, η αγνωμοσύνη και η αναισχυντία δεν είναι ποινικά αδικήματα. Κρίνονται όμως οι χαρακτηρισμοί αυτοί από την αξιοπρέπεια, την Παιδεία μας και το ήθος μας.Τους υπενθυμίζω ότι εις την Αρχαίαν Γραμματείαν γίνεται λόγος περί «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ».
 
Στην Αγία Γραφή υπάρχει φράση, που ορίζει:

«Ορη τα υψηλά ταις ελάφοις, πέτρα καταφυγή τοις λαγωοίς». Εδώ το «ω» θέλει υπογεγραμμένη.

Περί όλων αυτών επιτρέπεται και η συνεργασία.
Λέγεται ότι ο δημοσιογράφος, ο γνήσιος, ο αναλυτής, ο διαβασμένος εκτός από την ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ, η οποία βιάζεται «κτηνωδώς», ως λέγουν Σερραίοι υποψιασμένοι, νάναι πιστός διάκονος της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, της ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ και να μη ασχολείται με θέματα που δεν γνωρίζει καλώς, δια το Α΄ ή Β΄ θέμα. Κυρίως να μη κατέχεται από εμπάθεια προς ανθρώπους που κάτι αξίζουν.
Ευχαριστώ για την κατανόησιν>>. 

3) <<ΚΟΥΪΖ:
- Σε ποιον … βαθυστόχαστο «αναλυτή» φέρθηκα ανθρώπινα, λειτούργησα ως πατέρας όταν ο γιος του, καλός μαθητής «αστόχησε», το πρώτον κατά τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή που ήθελε;

Τουτέστιν κατόπιν παρακλήσεως του πατέρα, καθημερινώς σχεδόν, τους «τραπέζωνα», στο τότε – Ιταλικό Εστιατόριο, επί της Εθνικής Αντιστάσεως.

Δεν μετανιώνω. Αλλά η σημερινή στάση του πατέρα απέναντί μου και στα παιδιά μου, με πολλές και αξιόλογες σπουδές, με πικραίνει. Όχι γιατί «μας κριτικάρει», αλλά γιατί κατέχεται από εμπαθείας και στάζει χολή>>.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ΝΕΣΤΟΡΑ  στα παραπάνω κείμενα. 

Ψευτο – ΝΤΑΒΑΤΖΗ του ΣΕΡΡΑΪΣΤΑΝ πρέπει να κατάλαβες ότι ΗΡΘΕ η ΩΡΑ να “εγκαταλείψεις” τα πολιτικά δρώμενα αυτής της ΠΟΛΗΣ που σε εξέθρεψε και σε ανέχθηκε έως τώρα. Ίσως γι’ αυτό βρίσκεσαι εν θυμώ.

Γνωρίζεις πολύ καλύτερα απ’ τον καθένα και Ιδιαίτερα… η κόρη σου, ότι επειδή δεν εκβίασα ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ αλλά ούτε και ΔΩΡΟΔΟΚΗΘΗΚΑ, δεν μπορεί να με φοβίσει ΚΑΝΕΙΣ.

Μόλις πριν λίγες μέρες δανειοδοτήθηκα για να κρατήσω ανοιχτό τον τηλεοπτικό σταθμό στον οποίο εκτός από Γενικός Διευθυντής είμαι μέτοχος, με χρήματα που έβγαλα με τον ιδρώτα του προσώπου μου και είχα για τις σπουδές των παιδιών μου. Εγώ δεν καταδικάστηκα από την Ελληνική Δικαιοσύνη ποτέ!!! Ούτε απηλλάγην με απαλλακτικό βούλευμα.

Μου φτάνουν αυτά για να κρατήσω ανοιχτό το ΝΕΟ (!) ΦΩΣ της «ΝΕΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ» έως ότου σε υποχρεώσω για το υπόλοιπο της ζωής σου να γράφεις “Στα πεταχτά”, τα απομνημονεύματα σου.

Είναι πλέον ο τελευταίος στόχος της ζωής μου (ως προσφορά στον τόπο μου) τον οποίο θέλω να βρει ΚΑΘΑΡΟ ο γιος μου, γιατί ετοιμάζεται να ασκήσει την δικηγορία (κάτι που δεν έκανες εσύ).

Όσο για τα γεύματα στο Ιταλικό εστιατόριο επί της Εθνικής Αντίστασης, γνωρίζεις ότι τα περισσότερα τα πλήρωνα εγώ, αλλά σου διέφυγε ότι έπαιρνα και απόδειξη. (Μια φορά ενώ πλήρωσα εγώ μου ζήτησες να κρατήσεις εσύ την απόδειξη πράγμα για το οποίο σε έψεξε η κόρη σου)

Γνωρίζεις επίσης ότι όσες φορές ήρθα στο σπίτι σου, ΕΣΥ με εκλιπαρούσες και γι’ αυτό  καθόριζα πάντα ΕΓΩ τους συνδαιτυμόνες μας για να αποφεύγω τους Αυλοκόλακές σου. Κάλεσες μια φορά έναν για τον οποίο απαίτησα να φύγει. Σου έφυγε ακόμη κι αυτός τώρα.
Θανάση εκτός από τα κρέατα αν θυμάσαι, πλήρωνα ακόμη και τα γαλατάκια που χρειαζόταν για τον καφέ τον οποίο κατ’ εξαίρεση μόνο σε μένα έκανε η κόρη σου και σε κανέναν άλλον. (ομολογώ ότι ήταν τέλειος!!!)

Πάντα κατ’ εξαίρεση, ανεχόσασταν και την συνήθεια μου να καπνίζω αν και φανατικοί αντικαπνιστές. Μου έλεγες ότι σου αρκούσε ότι ήμουν δίπλα σου και γι’ αυτό από το «Στόχαστρο» περηφανεύτηκες πολλές φορές λέγοντας ότι 5 Μπαντοτάκηδες αρκούν ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!! Άσε που μου είπες πολλές φορές να βάλω πλάτη… σε πολλά…χωρίς ποτέ να σου ζητήσω ούτε 1 ευρώ. Ίσως γιατί δεν είμαι της μιας δραχμής τα γιασεμιά… Ποιος είναι ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ και ΑΓΝΩΜΩΝ;

Στο πολιτικό γραφείο της κόρης σου από την πρώτη μέρα που ανέλαβα, το πρώτο πράγμα που άλλαξα, ήταν ο κακής ποιότητας καφές που ετοίμαζε και σερβίριζε στους πελάτες… (έτσι τους αποκαλούσε πριν πάω) η πρώην σύζυγος σου, πληρώνοντας τον (όπως πάντα) απ’ τη τσέπη μου. Και να’ ταν μόνον αυτός !!!

Έχω και τις αποδείξεις Θανάση … Αυτές που επιζητούν και περιγράφουν τα μαύρα τα βιβλία.

Έμαθα και γω πλέον!!! ΓΙΟ, υποψήφιο δικηγόρο μεγαλώνω που τελειώνει σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο και όχι σε ξένο όπως με συμβούλεψες να κάνω εκείνη την ημέρα.

Έτσι, για να μπορώ να μιλάω ΕΛΕΥΘΕΡΑ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ χωρίς να φοβάμαι ΚΑΝΕΝΑΝ, παρά μόνο το ΘΕΟ στον οποίο προσεύχομαι καθημερινά να δίνει δύναμη και υγεία στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου, σε μένα και σ’ όλο τον κόσμο.

Ακόμη και σε σένα !!! Θανάση !!!

3 σχόλια:

  1. ΜΕ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΙΤΛΟΣ
    ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
    ΠΟΣΟΥΝ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΕΡΡΑΣ?
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΟΥΝΑΒΙ "ΙΑΚΧΕ" ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑΣ?
    Η ΑΡΚΟΥΔΑ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?
    Dr PARKINSON ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?
    ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΤΟΝ ΣΑΚΟΥΛΙ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ.....ΤΑ ΔΗΘΕΝ!
    ΟΣΟΙ ΜΠΟΥΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΚΑΙ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Κουρδουκίλσι ο τέντσερης κι΄ βρήκι του καπάκι ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ Η ΝΤΡΑΜΕΡ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ