Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΘΑΝΑΣΗ, ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ "ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑ ;

" ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΤΑ ΓΙΑΣΕΜΙΑ" ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ "ΣΥΜΜΑΧΙΚΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ"  ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΘΕΙΣ ΝΥΝ ΣΕ "ΑΝΤΑΝΤ"; 


Θανάση μου, δεν ακολουθείς την σοφή συμβουλή της θείας μου της Ελπινίκης, που σου έλεγε τότε όταν ερχόσουν δειλά-δειλά στο τυπογραφείο " παιδί μου μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσομπάνη " ...

  Θανάση, περιμένω δημοσίευμα με την απάντησή σου, διότι ορθώς ρώτησες αρμοδίως πόσα είναι τα ωφελήματα του Δήμου Σερρών μέχρι σήμερα και σου απήντησαν 52.000 ευρώ και κάτι ψιλά, όμως δημοσιογραφείς σε αυτήν την πόλη 50 χρόνια τώρα, από τότε περίπου ... "τυχαίο που σ" έπιασε κόψιμο τώρα", αρχής γενομένης ατύπως της προεκλογικής περιόδου των βλαχοδημάρχων ;

Θανάση μου, "48 χρόνια , αετό πετούσες; θα σε ρώταγε τώρα η θεία μου η Ελπινίκη και γω περιμένω την αντιδρασή σου για να επανέλθω επί του θέματος ...

Οψόμεθα λοιπόν , εις Φιλίππους ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ