Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

ΞΥΝΗ, Η ΥΨΗΛΟΤΑΒΑΝΗ ...



  "ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ", ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ  ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ :
 Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΞΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ  ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ 65 ΣΕ 67 ΧΡΟΝΩΝ



"Τα έχωσε χοντρά" ο Πολίτης  TEONDOR στην Ξυνή ...

Η κυρία Μαγκριώτη είχε το θράσος  να παραβρεθεί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αγροτών ενω είχε ήδη φηφίσει στην Βουλή το μέτρο για τι οποίο υποτιθεται διοργανώθηκε η ανωτερω εκδήλωση  και "εφτυσε" μάλιστα και τους σερραίους αγρότες χαρακτηριζοντας τους ως "παραπλευρες απώλειες"

Στέργιο Λίτο , περαστικά σας ...

6 σχόλια:

  1. ΟΙ ΜΟΥΤΣΟΙ ΠΟΥ ΓΑΜΟΥΣΑΜΕ ΓΙΝΑΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η μανουλα της γιατι δεν ειναι στις παράπλευρες απώλειες; αλήθεια αν αμάρτησε για τη μανούλα της θα περάσει απο ειδικό δικαστήριο ή με συνοπτικές διαδικασίες θα διαγραφεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γι΄αυτή την κοπέλα ενδιαφέρεται ένας ανιψιός μου για σοβαρό σκοπό . Γνωρίζει κανένας τι ρόλο βαράει και αν είναι ελεύθερη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΑΚΗ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΚΑΙ ΓΩ ΚΕΡΑΤΩΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΓΓΟΝΙ ΝΑ ΜΟΥ ΨΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί τα λέτε στο Λίτο; Είναι κοινό μυστικό ότι αυτός με τον Αραμπατζή και άλλους αγρότες τη στήριξαν όσο μπορούσαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ