Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

OI EΠΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


Κύριο θέμα του εορτασμού της Κυριακής της Ορθοδοξίας είναι η νίκη των εικονολατρών επί των εικονομάχων και ταυτόχρονα ο αναθεματισμός των Ελλήνων. 

Οι αναθεματισμοί αυτοί ψέλνονται από το 788 μέχρι σήμερα τόσο από τους ιερείς της ορθοδοξίας όσο και από τους παριστάμενους. Συντάχθηκαν κατά την Ζ’ Οικουμενική Σύνοδο που έγινε στη Νίκαια της Βιθυνίας κατά την οποία προέδρευσε ο Κωνσταντίνος ο ΣΤ’ και η μάνα του Ειρήνη η Αθηναία (η οποία δολοφόνησε τον άνδρα της και τον γιό της), το 787, στην οποία παρευρέθηκαν 367 συνοδικοί επίσκοποι. Η οριστική αναστήλωση των εικόνων έγινε από την Αυτοκράτειρα Θεοδώρα (το 842).



ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ’)».
Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τιςασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α.

Γιατί ΑΝΑΘΕΜΑ στον Σωκράτη;


Γιατί ΑΝΑΘΕΜΑ στον Πλάτωνα;


    Γιατί  ΑΝΑΘΕΜΑ στον Θαλή;


 Γιατί ΑΝΑΘΕΜΑ στον Πυθαγόρα;


 Γιατι ΑΝΑΘΕΜΑ στον Ηράκλειτο;


  Γιατί  ΑΝΑΘΕΜΑ στον Δημόκριτο;

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Tοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε με τεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύ­τας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα (γ’)».


Μετάφραση:
Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού ΕΛΛΗΝΩΝ την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας.
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλό τριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πά θος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα (α’)».


Μετάφραση:
Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΗΝΩΝκαι οι πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια.
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα (α’)».


Μετάφραση:
Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό,
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τάς πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα (α’)».


Μετάφραση:
Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη,
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


Γιατί ΑΝΑΘΕΜΑ στον Πλάτωνα;


ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα., ότι τε προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, οτι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων λό γων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις γινομένοις ανάθεμα (γ’)».


Μετάφραση:
Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τιςμάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη,
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!


ΕΒΔΟΜΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυ πόστατου θεότητος ανάθεμα (γ’)».


Μετάφραση:
Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων.
Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας,
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!



10 σχόλια:

  1. τι εγινε ιακχε;στεναχωρηθηκε ο υπουργος για τις 7 επιστολες στηριξης του συγκροτηματος;τα 3.300.000 τα ενεκρινε η κυβερνηση του;ας προσεχε.ακομη περιμενω να δω τις επιστολες διαμαρτυριας.ολο κο κο κο και απο αυγο τιποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΛΑΚΑ τον προσφώνησα
    ΜΑΠΑ τον έκανες ΙΑΚΧΕ,δεκτόν.

    ΥΓ Ας ξεστραβωθούν οι "νοικοκυραίοι",
    ώρε μήτρες.....αλλά ΦΕΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίακχε, αυτά για τους αναθεματισμούς και τον ανθελληνικό ρόλο της μεταφυσικής τρομο-παράνοιας και αμπελοφιλοσοφίας των νομάδων της ασιατικής ερήμου να τα πεις και στα "συντρόφια" σου τα Χρυσά Αυγά και λοιπούς πατριδοκάπηλους που πρεσβεύουν την απάτη του ελληνοχριστιανικού ιδεώδους...Όσο για τον Πλάτωνα, αυτός με τον ιδεαλισμό του προετοίμασε το έδαφος για τα όσα ακολούθησαν από τον μονοθεϊστικό φασισμό. Εξάλλου οι ιδέες του εν λόγω έγιναν δεκτές από το χριστιανικό ιερατείο, ενώ σε αντίθεση με το τι συνέβη με άλλους σημαντικούς Έλληνες φιλοσόφους και επιστήμονες τα δικά του κείμενα, κατά έναν περίεργο τρόπο και ως εκ "θαύματος", διεσώθησαν σχεδόν ακέραια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιακχε...συμαζεψου!!!!
    Ο Ελλας Ελληνων Χριστιανων ....Ντερτιλης γνωριζει τι γραφεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοβοτομή στους αρχαιόπληκτους.
    Οι αναθεματισμοί σταμάτησαν να διαβάζονται απο το 2008. Αν πάτε καμια φορά Εκκλησία θα το διαπιστώσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 10.36
    Λοβοτομημένος είσαι εσύ εβραιόπληκτε με τα παρμυθάκια και τις μεταφυσικές ασυναρτησίες που πιστεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α.....ΤΙ ΛΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ "ΕΜ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΛΦΕ" !!!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟ 2008 ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΦΟΡΙΜΟΙ!!!
    ΠΩΣ ΕΤΣΙ?
    ΝΕΑ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ?
    ΩΣ ΤΙ ΕΝΕΦΑΝΙΣΘΗ?
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΕΝ ΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΛΛΗ ΩΣ ΦΛΟΓΑ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΑ Lower Ξενων Γλωσσσων!
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ("Ελληνοχριστιανικος Πολιτισμος!!!!!)ΠΟΥ ΜΑΣ Προσβαλει μην το ξαναπειτε..
    ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ....ΕΧΘΡΟΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O ΑΓΙΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΕΙΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΝΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό δέν είναι, τουλάχιστον μιά φορά τό χρόνο, ν' ακούγεται καί κάτι κριτικό γιά τήν αρχαιολατρική ιδεοληψία; Ως Έλλην τιμώ τους προγόνους μου δι' ό,τι καλό προσέφεραν στόν κόσμο, ως λογικός άνθρωπος είμαι επιεικής στά όποια δικαιολογημένα λάθη τους αλλ' ως σύγχρονος άνθρωπος θεωρώ σκοταδιστική καί επιπόλαια τήν άκριτη αποδοχή της αρχαιολατρικής προπαγάνδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δηλαδη μεχρι το 2008 αναθεματιζοταν ο ελληνικος πολιτισμος μεσα στις εκκλησιες τις ελλαδας ???
    ειμαι χριστιανος αλλα οχι κι ετσι. με βλεπω να γινομαι ευαγγελικος, οι καθολικοι ειναι μια απ τα ιδια. οι Μαρτυρες του Ιεχωβα ετσι και σε γρατσαπωσουν μετα σε φοβεριζουν με αφορισμο και ουτε καν σε μιλανε. τους αρχαιους ελληνες τους σεβομαι ειμαι υπεριφανος για αυτους αλλα δε μου δινουν ελπιδα για το μελλον. ο χριστος μου φαινεται πιο λογικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ